مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آلیش در میامی برگزار می شود

۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - ۱۶:۳۴:۵۳
کد خبر: ۸۹۵۴۱۳
مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آلیش در میامی برگزار می شود
رئیس هیات کشتی شهرستان میامی گفت : مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آلیش ۲۸شهریورماه به میزبانی میامی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ علیرضا کریمی شنبه در نشست هماهنگی برگزاری مسابقات کشتی آلیش در سالن جلسات شهید سیدکاظم موسوی فرمانداری میامی افزود : این مسابقات روزهای ۲۸ و ۲۹شهریور در مجموعه ورزشی ۹ دی برگزار می شود.
وی گفت : در پایان این مسابقات اعضای برگزیده به عضویت تیم ملی در آمده و به مسابقات جهانی ترکیه اعزام می شوند.

کریمی با بیان اینکه بیش از۱۰تیم دراین مسابقات از استان های مختلف حضور خواهند داشت اظهار داشت : تمهیدات لازم برای برگزاری این مسابقات اندیشیده شده است .

کریمی گفت : سرپرست تیم اعزامی شهرستان میامی را حسن نبی زاده که ازداوران ملی این رشته است، برعهده دارد.

اسماعیل اسدیان معاون سیاسی امنیتی واجتماعی میامی تبر در این جلسه با بیان اینکه این مسابقات رویدادی مهم است ؛ افزود : باشد  ظرفیت و توانمندی های شهرستان برای مهمانان معرفی شود.

وی گفت : مسابقات انتخابی کشتی آلیش فرصت مناسبی است تا بتوانیم توانایی های خود را نشان داده و بسترهای لازم را برای برگزاری هر چه بهتر مسابقات و میزبانی شایسته در این شهرستان فراهم کنیم.

اسدیان با بیان اینکه مشارکت مردمی نیز دراین رویداد مهم ضرورت دارد اظهار داشت : دستگاه های اجرایی نسبت به همکاری و مشارکت با اداره ورزش و جوانان شهرستان میامی اقدامات لازم را به عمل آورند.

معاون فرماندار میامی افزود : برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی  در سطح شهرستان میامی نقش مهمی در جذب جوانان ونوجوانان به ورزش دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز