بازدید مدیرکل ورزش و جوانان استان از مرکز طب پیشگیری و ارتقا سلامت نشاط یزد

۱۳۹۸/۰۶/۲۰ - ۱۱:۱۹:۱۰
کد خبر: ۸۹۶۳۸۳
بازدید مدیرکل ورزش و جوانان استان از مرکز طب پیشگیری و ارتقا سلامت نشاط یزد
مدیرکل ورزش و جوانان استان از مرکز طب پیشگیری و ارتقا سلامت نشاط یزد بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، "مسعود شریعتی" مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد به همراه داود فتح آبادی رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای این اداره کل، حمیدرضا شیر مدیر پایگاه ورزش قهرمانی استان، فلاح نژاد رئیس هیات پزشکی ورزشی استان از مرکز طب پیشگیری و ارتقا سلامت نشاط یزد بازدید به عمل آورد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در جریان این بازدید گفت: از تلاش های مدیریت این مرکز که در راستای سلامت افراد جامعه با نهادینه کردن ورزش گام برمیدارند تقدیر و تشکر می کنم و امیدوارم خدمات این مرکز موجب جامعه ای شاد و پویا شود.

شریعتی افزود: پایگاه ورزش قهرمانی یزد و هیات پزشکی ورزشی استان دو مرکز خوب ما با امکانات بسیار قوی هستند که می توان با انعقاد تفاهم نامه در زمینه فعالیت های بیشتر و گسترده تر گام برداشت.

وی اظهار داشت: درصدی از بسیاری از بیماری ها با ورزش درمان می شوند و همچنین ورزش بهترین پیشگیری از هرگونه بیماری است و جامعه ای سالم و پرنشاط را با نهادینه کردن ورزش خواهیم داشت که امیدوارم با افزایش اینگونه مراکز و همچنین توجه بیشتر پزشکان به تجویز ورزش در کنار دارو این مهم تحقق یابد.

 محمد رضا ساده رئیس  مرکز طب پیشگیری و ارتقا سلامت نشاط یزد در جریان این بازدید ضمن معرفی بخش ها و اقدامات صورت گرفته در این مرکز گفت: در این مرکز خدمات طب پیشگیری و اتقا سلامت از جمله ارزیابی خطرات ، غربالگری سلامت ، پیشگیری ، تشخیص ، آموزش مشاوره و درمان زودرس و دیگر موارد ارائه می شود.

وی افزود: در این مرکز با استفاده از نیروهای جوان ،با دانش و متخصص در تلاش جهت ارائه مطلوب خدمات هستیم که بخشی از جامعه هدف ما ورزشکاران هستند که هیات های ورزشی می توانند با استفاده از این مرکز غربالگری سلامت ورزشکاران را انجام دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز