بازگشایی مجدد استخر سمیه شاهرود با واگذاری به بخش خصوصی محقق شد

۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۹:۱۵:۴۱
کد خبر: ۸۹۶۹۱۵
بازگشایی مجدد استخر سمیه شاهرود با واگذاری به بخش خصوصی محقق شد
با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان استخر سمیه شهرستان شاهرود با مشارکت بخش خصوصی از طریق ماده 27 با باسازی مجدد و بهسازی بسیار زیبا به چرخه فعالیت برگشت.
به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ با حضور تقی زاده معاون امورحقوقی ، مجلس و هماهنگی امور استانهای وزارت ورزش و جوانان ، جانعلی مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان ، محمدی مدیر کل دفتر هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی ، حسینی نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی و مسئولین استان استخر سمیه شهرستان شاهرود با مشارکت بخش خصوصی از طریق ماده 27 با باسازی مجدد و بهسازی بسیار زیبا به چرخه فعالیت برگشت.
جانعلی مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان در خصوص بازگشایی تنها استخر ویژه بانوان شهرستان شاهرود اظهار داشت: برای باز شدن مجدد استخر سمیه می بایست بخش خصوصی به این عرصه ورود کرده و مردم نیز خود برای باز شدن تنها استخر ویژه بانوان این شهرستان همت و همکاری می کردند.
وی افزود: در سال1397 فراخوان واگذاری استخر از طریق ماده ٢٧ از طریق مشارکت بخش خصوصی در دو مرحله منتشر شد که برنده مزایده با مشارکت 12میلیارد ریال و بازه زمانی کمتر از یکسال توانست استخر فرسوده سمیه را به یکی از زیباترین استخر های موجود و با امکانات کاملتری درآورد.
جانعلی اظهار کرد: مدیریت این استخر باید توسط بخش خصوصی اداره شود و انتظار داریم مردم با استقبال از این مجموعه زمینه ترغیب بخش خصوصی را فراهم سازند.
تقی زاده معاون وزیر ورزش و جوانان روز چهارشنبه در سفر خود به استان سمنان به منظور بازدید ، کلنگ‌زنی و بازگشایی چند طرح ورزشی به شهرستان شاهرود سفر کرده بود.
ادای احترام به مقام شامخ شهدای شهر مجن ، دیدار با خانواده شهدا ، شرکت در مراسم عزاداری ، بازدید از اماکن ورزشی و همچنین شرکت در آیین کلنگ زنی سالن ورزشی چندمنظوره شهر نمونه گردشگری مجن نیز از سایر برنامه های سفر تقی زاده به استان سمنان بود.
گفتنی است تقی زاده معاون وزیر ورزش و جوانان در سفر اول خود همزمان با اولین روز هفته دولت در شهریورماه سال جاری جهت افتتاح بزرگترین نمایشگاه فرهنگی ورزشی و اجتماعی کشور دراستان سمنان حضور یافته بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز