پوتیتن:

همکاری با اسرائیل برای روسیه بسیار مهم است

۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۲۱:۴۵:۲۰
کد خبر: ۸۹۶۹۵۴
همکاری با اسرائیل برای روسیه بسیار مهم است
رئیس جمهوری روسیه در دیدار با نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سوچی روسیه گفت: روسیه به همکاری با اسراییل در عرصه امنیتی اهمیت می دهد و ترسی ندارم بیان کنم که تا اندازه قابل توجهی با تلاش های ما، کیفیت روابط دوجانبه در عرصه‌های امنیتی و در همکاری‌های نظامی ارتقا یافته است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، ولادیمیر پوتین روز پنجشنبه در ابتدای دیدار با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اقامتگاه خود در سوچی به نام بوچاروف روچی گفت: همکاری با اسرائیل برای روسیه بسیار مهم است بویژه با توجه به اینکه تهدید تروریسم بین المللی باقی مانده است.

رئیس جمهوری روسیه سپس با اشاره به انتخابات پارلمان رژیم صهیونیستی در آینده نزدیک گفت: همان طور که معلوم است در اسراییل بیش از یک و نیم میلیون یهودی که قبلا در اتحاد جماهیر شوروی زندگی می کردند، رای می دهند.

وی افزود: ما آنها را همواره خودی فرض کرده و هموطن می‌دانیم و البته در مورد افرادی که به پارلمان اسراییل راه می‌یابند، بی‌تفاوت نیستیم.

پوتین گفت: ما امیدواریم که افرادی که راه می‌یابند سیاستمدارانی دارای احساس مسئولیت باشند و در هر صورت دستاوردهای به دست آمده در روابط روسیه و اسراییل در سالهای اخیر را حفظ کنند و به همراه ما در مسیر توسعه روابط دوجانبه حرکت کنند.

 وی همچنین به دعوت رئیس جمهور اسراییل از وی برای سفر به این منطقه اشاره و اضافه کرد: در اوایل سال آینده برای شرکت در مراسم یادبود آزادسازی اردوگاه مرگ آشوویتس و روز هلوکاست به اسراییل می آیم.

نظر شما