معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد:

زمین چمن مصنوعی رحمت آباد یزد آماده بهره برداری است

۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۰۹:۴۹:۴۱
کد خبر: ۸۹۷۲۸۸
زمین چمن مصنوعی رحمت آباد یزد آماده بهره برداری است
معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: اولین زمین چمن مصنوعی بزرگ و استاندارد شهر یزد مراحل پایانی و تکمیلی خود را طی و آماده بهره برداری شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، علی محمد شیخی با اعلام این خبر گفت: زمین چمن مصنوعی فوتبال در مساحتی به متراژ 7 هزار و140 مترمربع در مجموعه ورزشی شهدای رحمت آباد احداث شده است.

وی افزود: برای احداث این زمین چمن مصنوعی بالغ بر 12 میلیارد ریال هزینه شده و با توجه به برنامه ریزی ها صورت گرفته در مهرماه سالجاری همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش افتتاح و به بهره برداری می رسد.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد خاطرنشان کرد:  محوطه سازی اطراف این زمین، نصب نیمکت، تکمیل پایه های نور و غیرو در حال پیگیری برای تامین اعتبار ان هستیم که در سال جاری انجام خواهد شد.

شیخی با اشاره به اینکه کار نصب چمن این زمین در روزهای اخیر پایان رسیده است گفت:در بحث تامین چمن سعی ما براین بوده تا از بهترین محصولات در حال حاضر بازار استفاده کنیم و خوشبختانه با تلاش همه همکاران زمین فوتبال مناسب و استاندارد جهت برگزاری مسابقات مختلف مهیا شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز