مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی ؛

باغ موزه دفاع مقدس اراک ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۰:۳۷:۲۵
کد خبر: ۸۹۷۲۹۲
باغ موزه دفاع مقدس اراک ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: تکمیل و گشایش باغ موزه دفاع مقدس این استان با ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی، ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

به گزارش برنا از اراک ، مصطفی مشایخی، افزود: تکمیل و تجهیز بخش عمده‌ای این مکان فرهنگی که نماد نقش موثر رزمندگان استان مرکزی در جنگ تحمیلی است تا نیمه نخست مهرماه امسال انجام می‌شود.

وی ادامه داد: عملیات محوطه‌سازی این طرح فرهنگی از سوی کارکنان شهرداری اراک در دست انجام است که این بخش باید تا زمان برگزاری کنگره ملی نقش امام راحل در جنگ تحمیلی و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان که ۱۱ مهرماه امسال برگزار می شود، به بهره برداری برسد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی بیان کرد: بخش‌های باغ ایرانی، کانال ارتباطی، یادمان شهدا، فضای سبز، ساختمان اداری، نگارخانه و سالن آمفی‌تئاتر تکمیل شده است. 

مشایخی اظهار داشت: بخش دوم باغ موزه استان نیز شامل مجموعه گالری‌ها است که عملیات اجرایی آن کلید خورده که اعتبار مورد نیاز بیشتر برای این بخش باید تامین شود.

وی اضافه کرد: مجموعه گالری باغ‌موزه دفاع مقدس در ۴۲ غرفه طراحی شده که اسناد و عکس‌های نقش استان مرکزی در هشت سال دفاع مقدس در آن به نمایش گذاشته می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز