فرمانده انتظامی استان عنوان کرد؛

نگاه سنتی و روزمرگی در ناجا جایگاهی ندارد

۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۰:۳۵:۱۵
کد خبر: ۸۹۷۳۱۶
نگاه سنتی و روزمرگی در ناجا جایگاهی ندارد
فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: هوشمندسازی و به‌روز رسانی دانش‌فنی در نیروی انسانی، برنامه اولویت‌دار ناجا است.

به گزارش برنا از اراک ، سرهنگ حسن مفخمی‌شهرستان در آیین تکریم و معارفه فرماندهی انتظامی شهرستان خمین، افزود: پلیس باید در تمام حوزه‌های علمی تخصص داشته باشد و نگاه سنتی و روزمرگی در مجموعه ناجا جایگاهی ندارد.
وی ادامه داد: با توجه به دامنه گسترده حوزه فناوری، مجموعه پلیس باید با تسلط بر علوم روز علاوه بر برخورد قاطع با مجرمان این بخش در امور پیشگیرانه وارد شود.
فرماندهی نیروی انتظامی استان مرکزی یادآور شد: پیش‌بینی و پیشگیری از جرم افزایش امنیت در جامعه را تضمین می کند.
سرهنگ مفخمی‌شهرستانی گفت: برخورد نیروهای انتظامی با ظالم مقتدرانه و با مظلوم مهربانانه است و این ویژگی مهم پلیس جمهوری اسلامی است.
وی رعایت حقوق‌ شهروندی را وظیفه دوایر دولتی و بخش‌های مختلف جامعه دانست و اظهار داشت: نیروی انتظامی شهروندمداری را رعایت می‌کند و از مردم انتظار دارد تکلیف خود را در این حوزه بدانند.
فرماندهی انتظامی استان مرکزی افزود: نیروی انتظامی نظم‌دهنده امنیت است و تامین امنیت عمومی از خانواده تا جامعه وظیفه تمام افراد است.
سرهنگ مفخمی‌شهرستانی ادامه داد: حفاظت از ارزش‌های اسلامی تفاوت پلیس ایران با دیگر کشورها است چراکه در جهان پلیس فقط مجری قانون است.
وی در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: استان مرکزی ۲۱۳ شهید نیروی انتظامی تقدیم انقلاب اسلامی کرده که ۳۷ شهید مربوط به شهرستان خمین است و آخرین آن شهید مدافع وطن «مجید شیری‌پز» نیز در راه دفع از کشور جان خود را اهدا کرده است. 
فرماندهی نیروی انتظامی استان مرکزی گفت: نیروهای نظامی و امنیتی در مرزها و شهرها حافظ امنیت، جان و مال مردم هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز