مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی:

اجلاسیه شهدای ورزشکار استان مرکزی برگزار می‌شود / سال گذشته ۲۰ پروژه عمرانی مزین به نام شهدا افتتاح شد

۱۳۹۸/۰۶/۲۳ - ۱۳:۰۵:۲۰
کد خبر: ۸۹۷۴۹۵
اجلاسیه شهدای ورزشکار استان مرکزی برگزار می‌شود / سال گذشته ۲۰ پروژه عمرانی مزین به نام شهدا افتتاح شد
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: اجلاسیه ۳۳۲ شهید ورزشکار استان مرکزی از جمله اجلاسیه‌های ذیل کنگره ملی نقش امام(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی است و ۲۴ شهریور ماه برگزار می‌شود .

به گزارش برنا از اراک ، عابد حقدادی در گفتگو با برنا   اظهار کرد: سال گذشته بیش از 100 رویداد ورزشی با محوریت کنگره ملی تبیین نقش امام خمینی(ره) و شهدای استان مرکزی برگزار شد.

مدیرکل ورزش و حوانان استان مرکزی تصریح کرد: برگزاری مسابقات بین‌المللی کشتی با نام امام خمینی(ره) در استان مرکزی از جمله رویدادهای دارای اهمیت بوده است، همچنین سال گذشته 20 پروژه عمرانی مزین به نام شهدا بویژه شهدای ورزشکار در سراسر استان مرکزی به افتتاح و بهره‌برداری رسید .

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی خاطرنشان کرد: محرومیت‌زدایی و توجه به مناطق کم‌برخوردار از جمله ارکان اصلی برنامه‌های این کنگره است که به دنبال این سیاست تلاشمان را کرده‌ایم تا مناطق محروم استان مرکزی را شناسایی و پس از جانمایی به توزیع عادلانه خدمات ورزشی در این مناطق بپردازیم، تاکنون ۱۷۶ خانه ورزش روستایی تحت عنوان هدیه شهیدان جامعه ورزشی به مردم استان مرکزی اهدا شده است که در تلاش هستیم تا پایان برنامه ششم این تعداد به ۳۰۰ برسد .

حقدادی ادامه داد: تمامی احکام، الواح، مدال‌های قهرمانی و وصیتنامه ۳۳۲ شهید ورزشکار استان مرکزی جمع‌آوری شده تا تحت عنوان کتابی با نام مدال‌های سرخ منتشر شود و این کتاب در مرحله تدوین و در اختیار کمیته تدوین کنگره قرار دارد، همچنین کتاب شعر مدال‌آوران بهشت با مضمون اشعاری درخصوص شهدای ورزشکار استان مرکزی در دست تدوین است .

وی اضافه کرد: یادمان شهدای ورزشکار استان مرکزی نیز در روز اجلاسیه نهایی به نام و یاد شهدای ورزشکار استان مرکزی در ورزشگاه پنجم مرداد نصب می‌شود. پس از اجرای اجلاسیه شهدای ورزشکار در نظر داریم برنامه‌هایی اعم از فعالیت‌های آموزشی، سمینارهای اخلاق‌مداری ورزشی، نقش ورزش در توان رزم، تربیت بدنی و ورزش در اسلام و سایر مواردی که باید جامعه ورزشی و قشر جوان با آنها آشنا شوند، تبیین و اجرایی کنیم .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز