مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران :

اقتدار ایران در جهان انکارناپذیر است/ انقلاب‌اسلامی ایران حاصل‌خون‌پاک ۲۲۲ هزار شهید دفاع‌مقدس است

۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۰۹:۱۹:۵۶
کد خبر: ۸۹۸۳۵۰
اقتدار ایران در جهان انکارناپذیر است/ انقلاب‌اسلامی ایران حاصل‌خون‌پاک ۲۲۲ هزار شهید دفاع‌مقدس است
مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران گفت: انقلاب اسلامی ایران حاصل جانفشانی ۲۲۰هزار شهید سرافراز است که اجازه ندادند یک وجب از خاک ایران دست دشمن بیفتد.
به گزارش برنا از اراک مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران  با بیان اینکه انقلاب‌اسلامی ایران حاصل‌خون‌پاک ۲۲۲ هزار شهید دفاع‌مقدس است، گفت: دشمن به این باور رسیده که مقابله با قدرت منطقه و جهان یعنی ایران اسلامی، جز شکست و سرافکندگی نتیجه دیگری برایش ندارد.

به گزارش  پایگاه خبری وزارت ورزش ورزش و جوانان  سردار سید قاسم قاسمی عصر یکشنبه در اجلاس شهدای ورزشکار استان مرکزی از سری برنامه های کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶ هزارو ۲۰۰ شهید استان و یادواره ۳۳۲ شهید ورزشکار در اراک افزود: شهید والاترین مکبر آزادگی است  و کدامین تکبیر رساتر و فراگیرتر از شهادتینی است که در بی تعلق ترین ثانیه های زندگی، بر زبان شهید جاری می شود. 

 وی ادامه داد:رهایی، محصول دل سپردگی مردان جهاد، به عالمی فراتر از خاک است؛ محصولی که توازن عقل های زمین را در هم می شکند.

قاسمی گفت: انقلاب اسلامی و پس از آن  هشت سال دفاع مقدس به عنوان دو رویداد بزرگ تاریخ معاصر، با الهام از نهضت حیات بخش عاشورای حسینی(ع)، رهبری حضرت امام خمینی (ره) و عزم راسخ  ملت غیور ایران بالاخص جوانان پرشور، با برچیدن حکومت ظالمانه طاغوت و حاکمیت اسلام و قرآن، فصل جدیدی را فرا روی مردم ایران زمین گشود.

 مشاور وزیر در امور ایثارگران تصریح کرد:بی شک اعتلای این مرز و بوم کهن و دستیابی به قله های پیشرفت و عدالت در دهه پنجم حیات انقلاب اسلامی، با توجه به بیانیه متعالی گام دوم انقلاب با کوشش نسل جوان ، مرهون بزرگ مردانی است که با از خود گذشتگی  در عرصه های مختلف خدمت و جهاد همواره خوش می درخشند.

 او در ادامه سخنانش ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش، گفت : مفتخریم، سرزمین آفتاب که به نام بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی مزین است، میزبان اجلاس ورزشکاران کنگره ملی تبیین نقش حضرت امام خمینی (ره)در دفاع مقدس و ۶ هزارو ۲۰۰ شهید والامقام استان مرکزی است.

سردار قاسمی افزود: امروز دشمن به این نتیجه رسیده که برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی از هر توطئه استفاده کند و در نهایت پوشالی بودن خودش بیشتر نشان داده می شود.

وی با اشاره به چگونگی شکل گیری نظام به رهبری امام خمینی (ره) و هدایت خردمندانه رهبر معظم انقلاب افزود: طی ۴۰ سال عمر پر برکت نظام جمهوری اسلامی ایران، دشمنان با انواع توطئه های مختلف از جنگ تحمیلی گرفته  تا امروز،  با ابزار نوین سعی می کنندبا نظام مقابله کنند که خوشبختانه در تمام مقاطع در دوران  رهبری امام خمینی(ره) و مدیریت رهبر معظم انقلاب و پشتیبانی مردم با شکست روبرو شده است.

 قاسمی خاطرنشان کرد: این مطالب را می گویم  تا جوانان و نسل امروز ضمن اگاهی از جایگاه رفیع شهدا، بدانند  آرامش امروز  حاکم در کشور، حاصل خون شهدای گرانقدر است و امروز به پاس ۳۳۲ شهید ورزشکار این استان این مراسم برپا شده است.

وی برگزار ی  چنین برنامه هایی را فرصتی مناسب برای قدر شناسی از شهدا دانست و افزود: در جهت حفظ کرامت  ایثارگران و فراهم کردن زمینه های بهره مندی از توانایی های انهابا رعایت مقررات و قوانین مربوط به این مهم اهتمام ورزیده شود.

مشاور وزیر ورزش و جوانان گفت: واقعیت این است در شرایط کنونی دشمنان آرام ننشسته و به اشکال و روش‌های مختلف توطئه های خود را علیه ایران پیاده می‌کند. اما مردم و ملت و مسئولان تهدیدها را به فرصت تبدیل می کنند و علیه دشمن به کار می‌برند و هیچ کس توان مقابله با ما را ندارد.

وی گفت: جوانان، ورزش را سرلوحه خود قرار دهند. این کشور نیاز به جوانان برومند و قوی دارد. جوانان غیور چون جوانان گذشته که امروز به عنوان شهید نام گرفته اند.

سردار با تاکید بر پیگیری مسائل مربوط به حوزه امور ایثارگران و تکریم خانواده های شهدا، جانبازان اظهار داشت: چنین برنامه هایی فرصتی مناسب برای قدر شناسی از خانواده‌های معظم شهدا است.

وی در پایان سخنانش اعلام کرد که حامل سلام  وزیر ورزش و جوانان به خانواده معززشهدا ، جانبازان ، ایثارگران و جوانان ورزشکار است.

در این آئین از یک جلد کتاب با عنوان مدال‌های سرخ، اپلیکیشن و تمبر با حضور امام جمعه اراک و جمعی از مسئولان استانی رونمایی شد.

تشییع پیکر پاک شهید گمنام از دیگر برنامه های این اجلاس بود.

سردار قاسمی در یادبود شهدای مرکزی

سردار قاسمی در یادبود شهدای مرکزی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز