هشدار مدیریت بحران کردستان/ مردم از تردد های غیر ضروری پرهیز کنند

۱۳۹۸/۰۶/۲۵ - ۱۲:۳۵:۱۰
کد خبر: ۸۹۸۵۵۱
هشدار مدیریت بحران کردستان/ مردم از تردد های غیر ضروری پرهیز کنند
سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری کردستان از مردم خواست که در روزهای دوشنبه تا چهارشنبه به دلیل وزش شدید باد و گرد و خاک و احتمال حوادث ناگهانی از ترددهای غیرضروری خودداری کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ محمد فلاحی صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: جریانات ناپایداری از روز دوشنبه تا چهارشنبه 27 شهریور ماه در استان عبور خواهد کرد.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری کردستان عنوان کرد: از بعد از ظهر امروز دوشنبه تا اواخر روز چهارشنبه وزش باد قابل ملاحظه و گاهاً شدیدی در سطح استان اتفاق خواهد افتاد.

او افزود: در این مدت بخشی از گرد و خاک تشکیل شده بر روی عراق و سوریه و انتقال آن به استان موجب کاهش کیفیت هوا و دید می شود و باید نهادهای مرتبط آمادگی مقابله با این شرایط را داشته باشند.

فلاحی گفت: این وضعیت ناپایدار در تمام استان اتفاق خواهد افتاد اما در زرینه، دیواندره، هزارکانیان، بیجار، قروه و نواحی مرتفع استان چشمگیرتر خواهد بود.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری کردستان تأکید کرد: این شرایط ناپایدار موجب اختلال در فضای باز و کار در ساختمان های مرتفع و احتمال ریزش دیوارها و نماهای فرسوده و نیمه کاره می شود.

 وی از مردم استان خواست که در این مدت سه روزه از تردد و فعالیت در مجاورت ساختمان های نیمه کاره، فرسوده و درختان کهنسال و سمپاشی و محلول پاشی خودداری کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز