استاندار مرکزی :

خواسته‌های کارگران هپکو به حق است / هپکو جولانگاه بهره‌برداری‌های سیاسی نیست

۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۰۸:۴۷:۱۴
کد خبر: ۸۹۸۹۰۳
خواسته‌های کارگران هپکو به حق است /  هپکو جولانگاه بهره‌برداری‌های سیاسی نیست
استاندار مرکزی گفت: مسئولان برای گره‌گشایی و حل مشکلات کارخانه هپکو در کنار کارگران هستند و از هیچ کوششی دریغ ندارند.

به گزارش برنا از اراک ،  سید علی آقازاده در جمع کارگران هپکو، افزود: بیشتر مطالبات و خواسته‌های کارگران هپکو به حق است؛ اما این خواسته‌ها باید از مسیر قانونی پیگیری شود و مسئولان استان با برخی رفتارهایی که موجب سلب امنیت می‌شود، مخالف هستند.

وی ادامه داد:  قرارداد ۴۰ دستگاه گریدر روز گذشته برای کارسازی در شرکت هپکو اراک پیگیری شده و اجرایی شدن آن در دستور کار مسئولان استان قرار دارد.

استاندار مرکزی بیان کرد: حلقه مدیریت ارشد استان در پیگیری مطالبات کارگران شرکت هپکو از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند و  انتظار است که کارگران از انجام اقدام‌هایی که به امنیت عمومی خدشه وارد می‌کند خودداری کنند.

آقازاده ادامه داد: شرکت هپکو جولانگاه بهره‌برداری‌های سیاسی نیست و این اعتقاد وجود دارد که انتقادهای کارگران این شرکت صنفی است و نباید اجازه داد عده‌ای از این فضا سوء‌ استفاده کنند.

  وی گفت: دولت با وجود تمامی تنگناها و مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم‌های ظالمانه دشمنان علیه جمهوری اسلامی احقاق حق کارگران شرکت هپکو را در دستور کار خود قرار داده و بر این اساس تاکنون تصمیم های مناسبی برای این شرکت گرفته شده است.

استاندار مرکزی اظهار داشت: مسئولان از کارگران شرکت هپکو می‌خواهندصبر پیشه کنند تا مدیرعامل جدیدی که به‌تازگی سکان هدایت این واحد صنعتی را به دست گرفته است بتواند شرایط را مدیریت کند.

آقازاده افزود: تاکنون نشست‌های مختلفی در سطح ملی و استانی برای پیگیری حقوق به حق کارگران شرکت هپکو و ثبات رونق تولید و کار در این واحد صنفی برگزار شده و  می‌طلبد که کارگران اجازه دهند مشکلات یک به یک حل شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز