پیروزی تیم یزد لوله در هفته دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته سه کشور

۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۰۹:۴۳:۳۳
کد خبر: ۸۹۸۹۴۳
پیروزی تیم یزد لوله در هفته دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته سه کشور
تیم یزدلوله در چارچوب هفته دوم پیکارهای فوتبال قهرمانی لیگ دسته‌سه باشگاه‌های کشور مقابل تیم باهو دشتیاری چابهار به پیروزی رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، دیدار تیم های یزد لوله و باهو دشتیاری چابهار در چارچوب هفته دوم لیگ دسته سه باشگاه های کشور که در حضور جمعی از  هواداران ۲ تیم در چابهار برگزار شد، که در پایان تیم یزد لوله با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.

تک گل‌ تیم یزد لوله توسط محمد رعیت در دقیقه 43 به ثمر رسید .

یزدلوله تنها نماینده استان یزد در این رقابت‌هاست و در گروه پنجم با تیم‌های صنعت فولاد کوهستان، شهدای دهنو آران و بیدگل، رضوانی اصفهان، شهرداری منوجان، فولاد بردسیر کرمان، فولاد هرمزگان، خلیج فارس میناب، عقاب زاهدان، امید بتن نورآباد فارس، مقدسی کیش و ۰۴ بیرجند هم گروه شد.

مرحله اول لیگ دسته سوم کشور با حضور ۶۵ تیم در پنج گروه ۱۳ تیمی آغاز می‌شود و در این مرحله تیم‌ها به صورت تک بازی با یکدیگر روبرو خواهند شد و در مجموع در ۶ بازی میزبان و در ۶ بازی مهمان خواهند بود.

در پایان این مرحله، تیم‌های اول و دوم به صورت مستقیم به مرحله نهایی صعود خواهند کرد و تیم‌های سوم و چهارم برای فصل بعد در جدول مسابقات مرحله اول لیگ دسته سوم باقی خواهند ماند و تیم‌های پنجم به بعد به لیگ‌های استانی سقوط می‌کنند.

در مرحله دوم ۱۰ تیم صعود کننده به همراه ۲۰ تیم باقی مانده از فصل قبل بازی‌های مرحله نهایی را در سه گروه ۱۰ تیمی به صورت رفت و برگشت برگزار خواهند کرد.

هم اکنون تیم‌های یزد لوله با 6 امتیاز به صدر جدول رقابت‌ها صعود کرد.

 

 

 

 

نظر شما