با قرار گرفتن در دو راهی؛

جمشید خیرآبادی برای بار سوم از تیم ملی کشتی امید استعفا کرد

۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۴:۳۸:۵۴
کد خبر: ۸۹۹۲۳۸
جمشید خیرآبادی برای بار سوم از تیم ملی کشتی امید استعفا کرد
جمشید خیرآبادی سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی امید کشورمان و رئیس هیات کشتی استان کردستان طی نامه ای برای بار سوم استعفای خود را از سرمربیگری تیم ملی اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ جمشید خیرآبادی یکی از کشتی گیران اسبق و مربی کنونی کشتی کشورمان که با حکم این فدراسیون به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی امید ایران منصوب شده بود روز دوشنبه استعفای خود را به علیرضا دبیر تقدیم کرد.

خیرآبادی در خصوص دلیل استعفایش از سرمربیگری تیم ملی کشتی امید گفت: فدراسیون کشتی طی چندین مرحله بنده را در دو راهی انتخاب هدایت تیم ملی یا ریاست هیات کشتی استان کردستان قرار داد که بنده کشتی کردستان را انتخاب کردم.

او افزود: بنده در حال حاظر رئیس هیات کشتی استان هستم و به انجام این مهم افتخار می کنم.

وی ضمن اشاره به اینکه خدمت به کشتی کردستان مهمترین فعالیت من است، اظهار داشت: با توجه به عرقی که به کردستان دارم درخواست فدراسیون را درخصوص سرمربیگری تیم ملی رد کردم.

جمشید خیرآبادی کشتی گیر اسبق و مربی کنونی کشتی ایران و کردستان که سابقه حضور در المپیک لندن را نیز در کارنامه ورزشی خود دارد تا کنون سه بار استعفای خود را به علیرضا دبیر رئیس فدراسیون تقدیم کرده است.

رئیس هیات کشتی استان کردستان عنوان کرد: هیچ چیز از خدمت کردن به کشتی این دیار برایم مهم تر نیست.

تاکنون فدراسیون کشتی خبری در خصوص قبول کردن استعفای خیرآبادی توسط دبیر رئیس فدراسیون منتشر نکرده است.

با وجود اینکه خیرآبادی دو بار دیگر نیز از این سمت استعفا داده و کشتی کردستان را در دو راهی تصمیمات فدراسیون انتخاب کرده است؛ اما مشخص نیست که فدراسیون کشتی چرا با استعفای او موافقت نمی کند.

 

در این نامه آمده است:

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر علیرضا دبیر

ریاست محترم فدراسیون کشتی

با سلام و احترام؛

در ابتدا لازم می‌دانم از اعتماد جنابعالی نسبت به اینجانب قدردانی نمایم و اعتقاد راسخ دارم که فرصت خدمت به ورزش پرافتخار کشتی فرصت خدمت به فرهنگی عزتمند است.

همانطور که جنابعالی مستحضرید در راستای خدمت به کشتی علی رغم آنکه مشغول توسعه ورزش اول کشور و خدمت به کشتی زادگاهم هستم ولی با جدیت امور کشتی گیران تیم ملی امید را نیز دنبال می کردم تا جایی که خوشبختانه هم اکنون در هر وزن چند کشتی گیر آماده و با انگیزه حضور دارند که از شانس‌های اصلی کسب مدال در رقابت‌های جهانی هستند و در مجموع وضعیت تیمی آنقدر خوب است که رسیدن به سکوی جهانی امیدها قابل دسترس خواهد بود .

علی ایحال با وجود مطلوب بودن وضعیت فنی تیم ملی زیر ۲۳ سال(امید) از آنجا که هرگز دوست نداشته و ندارم بخاطر منیت‌ها کوچکترین آسیبی به عشق همیشگی‌ام کشتی برسد و از سوی دیگر همدلی را اصل انکار ناپذیر موفقیت در کار فنی می‌دانم، ضمن استعفا از سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی امید، برای کشتی ایران و جنابعالی بهترین‌ها را آرزومندم .

در پایان از ملت شریف ایران، تمامی بزرگان، پیشکسوتان و جامعه کشتی که از گذشته تا امروز همواره مورد حمایت و لطف آنها بودم تشکر و قدردانی می‌کنم، باشد که بتوانم در زادگاه خود کردستان عزیز بیش از گذشته به کشتی ایران خدمت نمایم .

با تشکر

سرباز کوچک کشتی جمشید خیرآبادی

 

نظر شما