معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سنندج اعلام کرد:

هشت میلیارد تومان از مطالبات پیمانکاران پرداخت شد

۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۰۹:۱۱:۳۱
کد خبر: ۸۹۹۴۱۹
هشت میلیارد تومان از مطالبات پیمانکاران پرداخت شد
معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سنندج اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون هشت میلیارد تومان از دیون پیمانکاران و اشخاص حقیقی و حقوقی پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ کمال کاظمی صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: یکی از اولویت های شهرداری پرداخت و تسویه پیمانکاران در بخش های مختلف بوده بر همین اساس تمام تلاش مجموعه مدیریت شهری برآن است تا دیون پیمانکاران بموقع پرداخت شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سنندج عنوان کرد: با توجه به اینکه شهرداری ها خدمات متعددی به شهروندان ارائه می کنند بنابراین با بسیاری از پیماکاران در بخش های مختلفی همکاری دارد.

وی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون هشت میلیارد تومان از مطالبات پیمانکاران و اشخاص حقیقی و حقوقی به آنان پرداخت شده است.

وی در خصوص دیگر فعالیت های این حوزه در زمینه مالی به پرداخت هزینه مشاغل سخت و زیان آور پرسنل شهرداری به مبلغ سه میلیارد و 300 میلیون ریال، پیگیری مطالبات شهرداری بابت تبصره هفت ماده 17 و ماده 40 قانون مالیات بر ارزش افزوده از سال 87 تا سال 95 به مبلغ برآوردی بیش از 90 میلیارد ریال و تسویه مطالبات بازنشستگان شهرداری تا پایان سال 97 اشاره کرد.

کاظمی خاطرنشان کرد: در بخش مدیریت برنامه و بودجه نیز اقداماتی از قبیل پایش، هماهنگی و نظارت در تدوین برنامه راهبردی – عملیاتی شهر و شهرداری سنندج، تهیه و تدوین و انتشار اولین کتاب آمارنامه سال 97 شهر سنندج با همکاری سایر نهادهای دولتی و تشکیل اتاق فکر شهرداری پس از تهیه و تدوین شیوه نامه تشکیل اتاق فکر و تصویب توسط شورای تحول انجام شده است.

وی همچنین تصریح کرد: در راستای ساماندهی نیروی انسانی نسبت به برگزاری آزمون توان سنجی همکاران در راستای ساماندهی مشاغل اداری، برگزاری 20 کارگاه آموزشی، بازنشسته نمودن تعداد 132 نفر از پرسنل ،عدم جذب نیروی جدید و بررسی پرونده پرسنل جهت تعیین میزان ذخیره کارکنان جهت ثبت در حسابداری تعهدی از دیگر اقدامات در حوزه منابع انسانی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سنندج در نهایت در بخش رفاهی نیز از ثبت صندوق ذخیره فرهنگیان شهرداری، توزیع اقلام یارانه ای وتوزیع دو مرحله کارت رفاهی در بین کارکنان، اخذ مجوز پرداخت پاداش تحصیلی فرزندان همکاران، برقراری کمک هزینه مهدکودک و معرفی پرسنل جهت دریافت تسهیلات بانکی نام برد.

نظر شما