از سه مرکز معاینه فنی مکانیزه خودروهای سبک در یزد بهره برداری شد

۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۰۹:۰۶:۲۵
کد خبر: ۸۹۹۴۵۳
مراسم بهره برداری از سه مرکز معاینه فنی مکانیزه خودروهای سبک با حضور شهردار شهر جهانی، رئیس و برخی از اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران استانی و شهری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، مراسم بهره برداری از سه مرکز معاینه فنی مکانیزه خودروهای سبک جلیل خودور، امام رضا (ع) و آسمان آبی با حضور شهردار شهر جهانی، رئیس و برخی از اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران استانی و شهری برگزار شد.

شهردار یزد در این مراسم با بیان اینکه مراکز معاینه فنی مکانیزه خودرو در راستای سیاست های شهرداری یزد برای ایجاد یک محیط با کیفیت برای شهروندان در خصوص کاهش آلودگی هوا راه اندازی شده است، اظهار داشت: با افتتاح این مرکز، سرعت و ظرفیت خدمات رسانی به خودرو های موجود به حد استاندارد رسیده و خودروها در صف انتظار باقی نمی مانند.

جمال الدین عزیزی افزود: این مرکز توسط بخش خصوصی و با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال به منظور ارائه خدمات به شهروندان راه اندازی شده است.

وی با اشاره به ۳۱ شهریور روز جهانی بدون خودرو، مشکل امروزه شهرها را آلودگی هوا عنوان کرد و تاکید کرد: دنیا به سمتی می رود که استفاده از خودرو را کاهش بدهد و به تبع آن، کشور و شهرها نیز در این زمینه باید گام هایی در این جهت بردارند.

شهردار شهر جهانی یزد همچنین از انعقاد قرارداد دوچرخه های اشتراکی در سطح شهر خبر داد و خاطر نشان کرد: به زودی ایستگاه های آن با ظرفیت ۶۰۰ دستگاه دوچرخه احداث و تجهیز می شوند.

عزیزی بر لزوم توسعه حمل و نقل ترکیبی و همچنین گسترش فرهنگ دوچرخه سواری در راستای کاهش آلودگی هوا و حفظ محیط زیست تاکید کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز