معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان یزد مطرح کرد:

کشف استعدادهای ورزشی روستایی و عشایری از اهداف برگزاری جشنواره جام خوشه چین

۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۰۹:۱۰:۴۱
کد خبر: ۸۹۹۴۵۷
کشف استعدادهای ورزشی روستایی و عشایری از اهداف برگزاری جشنواره جام خوشه چین
معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان یزد هدف از برگزاری این جشنواره ورزشی را ایجاد روحیه نشاط و شادابی و کشف استعدادهای ورزشی روستایی و عشایری استان عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد،  مرحله استانی جشنواره بازی های بومی محلی جام خوشه چین از 27 تا 29 شهریور ماه جاری در شهر یزد برگزار می‌شود.  

معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: این جشنواره در رده سنی ۱۵ تا ۱۸ سال پسران و دختران و در رشته های انفرادی و تیمی در سالن های کوثر بانوان ، سالن اکبر آباد ، سالن رحمت آباد و مجموعه  شهید نصیری یزد، برگزار خواهد شد.

سید احمد هاشمی افزود: رشته های انفرادی شامل هفت سنگ مهارتی، چوب کشی، دو و میدانی و نیز رشته های والیبال چهار نفره و فوتبال و طناب کشی پنج نفره، است.

وی با تاکید براینکه این جشنواره ورزشی مختص روستائیان است، اظهار داشت:  نفرات و تیم های برتر رقابت های استانی، مجوز شرکت در مرحله ملی این جشنواره به دست خواهند آورد.

هاشمی خاطرنشان کرد: مرحله استانی این جشنواره ورزشی از 27 شهریور ماه به مدت سه روز برگزار خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این جشنواره ورزشی را ایجاد روحیه نشاط و شادابی و کشف استعدادهای ورزشی روستایی و عشایری استان عنوان کرد و افزود: منتخبان این مسابقات مستقیم به مسابقات کشوری راه خواهند یافت

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز