دبیرکل اتحادیه جهانی زنان مسلمان :

بصیرت خانواده شهدا سرمایه بزرگی است

۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۱۳:۱۵:۲۸
کد خبر: ۸۹۹۶۳۱
بصیرت خانواده شهدا سرمایه بزرگی است
دبیرکل اتحادیه جهانی زنان مسلمان گفت: همسران شهدا و خانواده معظم ایثارگران و شهیدان از خواص بابصیرت جامعه هستند.

به گزارش برنا از اراک ، طوبی کرمانی در اجلاسیه بانوان کنگره نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و شش هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی در اراک، افزود: بصیرت خانواده شهدا سرمایه بزرگی است که راه توطئه دشمنان را بسته و به نشر اسلام کمک کرده است.
وی ادامه داد: مادران و همسران شهدا همواره با دلسوزی و آگاهی پای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و در گره‌گشایی از مشکلات مسئولان را یاری رسانده‌اند.
دبیرکل اتحادیه جهانی زنان مسلمان با یادآوری حماسه حضرت زینب(س) در عاشورای حسینی گفت: این بانوی بزرگوار جهان اسلام معلم ممتاز و برجسته برای خانواده شهدا و به ویژه مادران و همسران شهدا و ایثارگران بوده است.

کرمانی افزود: دشمنان می‌کوشند تا اهل بیت را تحریف کنند اما اقشار مختلف در جامعه اسلامی با هوشیاری تمام دسیسه‌های بدخواهان را می‌شناسند و آنان را در رسیدن به اهداف پلیدشان ناکام می‌گذارند.

 وی اظهارداشت: تلاش استکبار جهانی بر این است تا از طریق مبادی تبلیغی از جمله فضای مجازی با الگوسازی جهت‌دار مردم به‌ویژه جوانان را از اعتقادات خود منحرف کند و از این منظر رسالت بزرگی امروز برعهده جامعه شناسان،اهالی هنر و اندیشه، سیاست ورزان و گروه‌های مرجع فکری و رفتاری در جامعه است.

دبیرکل اتحادیه جهانی زنان مسلمان اظهار داشت: شیعه با پرچم سرخ امام حسین (ع) نهضت خود را آغاز کرد و با پرچم سبز حضرت مهدی(ع) این نهضت را به پیش می‌برد.

کرمانی گفت: ایران اسلامی امروز به قدرتی برتر در خاورمیانه و جهان تبدیل شده که به دشمنان اجازه هیچ شیطنتی را نمی‌دهد.

 

نظر شما