رئیس سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری شهرداری سنندج:

از ابتدای سال جاری ۱۵ هزار تن آسفالت در سنندج تولید و توزیع شد

۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۱۲:۰۲:۲۸
کد خبر: ۸۹۹۹۷۵
از ابتدای سال جاری ۱۵ هزار تن آسفالت در سنندج تولید و توزیع شد
رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری سنندج اعلام کرد: از ابتدای امسال 15 هزار تن آسفالت در سنندج به منظور بهسازی و بهبود وضعیت معابر، سهولت و تسریع در عبور و مرور شهروندان و افزایش ایمنی در تردد وسایل نقلیه و شهروندان تولید و پخش شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ فرشاد منبری صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: یکی از اقدامات مهم این سازمان تولید آسفالت در راستای بهسازی معابر و محلات و همچنین تکمیل پروژه های عمران شهری است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری سنندج عنوان کرد: علاوه بر تولید آسفالت نیروها  و ماشین آلات این سازمان در راستای تکمیل بسیاری از طرح های عمران شهری در حال اجرا نظیر پروژه های بلوار 36 متری دگایران، اتصال بلوار کردستان به بلوار توحید و مابقی طرح های درحال اجرا در مناطق فعالیت می کنند.

وی از تولید و توزیع و پخش 15 هزار تن آسفالت از ابتدای سال جاری تا کنون در سطح شهر سنندج خبر داد و اظهار داشت: آسفالت تولید شده علاوه بر بهسازی و آسفالت معابر و محلات صرف بهسازی و تمکیل پروژه های عمران شهری در حال اجرا در سطح شهر شده است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضای شهری شهرداری سنندج در نهایت خاطرنشان کرد: علاوه بر آسفالت تولید شده 3300 تن ماسه، یک هزار تن بتن و 10 هزار تن مصالح سنگی اساس و زیراساس در سالجاری تولید و تهیه شده است.

نظر شما