معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران؛

درگام دوم انقلاب همه باید برای اعتلای کشور پای کار باشند

۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - ۱۴:۵۵:۵۰
کد خبر: ۹۰۰۱۸۰
درگام دوم انقلاب همه باید برای اعتلای کشور پای کار باشند
معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: بیانیه گام دوم نشانی از اقتدار، استقلال و آزادی جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش برنا از اراک ،  امیر دریادار حبیب‌الله سیاری  در اجلاسیه امیران و ۱۴۰۰ شهید ارتش استان مرکزی افزود: بیانیه گام دوم انقلاب زمانی توسط رهبر فرزانه به مردم اعلام شد که دشمن درصدد بود دستاوردهای ۴۰ ساله نظام اسلامی را کم اهمیت جلوه دهد.

وی ادامه داد: مفهوم محوری در بیانیه گام دوم انقلاب اقتدار، خودباوری، استقلال و آزادی جمهوری اسلامی ایران است.
معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: بزرگداشت دفاع مقدس با هدف آشنایی نسل جوان و نوجوان کشور با رشادت و ایثارگری‌ شهدا و رزمندگان در این دوران برگزار می‌شود و فرهنگ ایثار و شهادت باید همواره برجسته شود.
امیر دریادار سیاری افزود: خمیرمایه  و فلسفه فرهنگ ایثار و شهادت برخاسته از قیام عاشورایی است و آموزه‌های ارزشمندی را در خود دارد.
وی  بیان کرد: ارزش زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و همه مردم و مسئولان در این مهم باید کوشا باشند.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی افزود: دشمنان ایران اسلامی با دسیسه به دنبال تغییر سبک زندگی مردم و فراموشی یاد و خاطره شهیدان در جامعه هستند و می‌خواهند فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه از بین ببرند.

امیر دریادار سیاری ادامه داد: مسئولان و مردم با برگزاری یادواره شهدا اجازه تحقق این توطئه شوم را به دشمن نمی‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری اجلاسیه‌ها انجام عملیات در جبهه نرم علیه دشمنانی است که ارزش ها و ایثارگری‌های جامعه را نشانه گرفته‌اند.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: برگزاری این اجلاسیه‌ها به دشمنان اسلام و قرآن نشان می‌دهد ملت ایران اسلامی همانند دوران دفاع مقدس در جنگ نرم دشمنان با قدرت از آرمان‌های امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

امیر دریادار سیاری ادامه داد: دشمنان ایران اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب با انجام توطئه‌های مختلف از جمله انجام اختلاف‌های قومیتی کوشیده‌اند به کشور ضربه بزنند اما با هوشیاری و حضور مردم در صحنه ناکام هستند.

وی ایجاد موج ترور در کشور را از دیگر توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی در ۴۰ سال اخیر دانست و افزود: دشمن باید بداند که بیش از ۱۷ هزار شهید ترور مردم را در ادامه راه  انقلاب اسلامی مصمم‌تر کرده است.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: دشمنان اسلام و قرآن با هدف جلوگیری از پیشرفت و شکست انقلاب اسلامی انواع تجهیزات نظامی از جمله تانک، هواپیما و انواع موشک‌های زمین به زمین و زمین به دریا را در اختیار صدام قرار دادند و در مقابل با تحریم ملت ایران از فروش سیم خاردار به کشور خودداری کردند.

امیر دریادار سیاری ادامه داد: به برکت راهبری داهیانه امام راحل(ره)، رهبر معظم انقلاب و خون شهدا جمهوری اسلامی ایران با وجود تحریم‌ها و توطئه دشمنان  هر روز اقتدار علمی و نظامی کشور بیشتر می‌شود.

وی گفت: مردمی کردن جنگ و تبدیل جنگ به دفاع مقدس توسط امام خمینی (ره) موجب شد همگان به صحنه آمده و با ایثارگری در برابر هجمه دشمنان ایستادگی کنند.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: دفاع از اسلام و انقلاب در برابر دشمن تا دندان مسلح توسط مردم و جوانان، حفظ انقلاب پس از ۴۰ سال توطئه دشمنان دستاورد بزرگی است و درگام دوم انقلاب همه باید برای اعتلای کشور پای کار باشند.

امیر دریادار سیاری گفت: در طول ۲۰۰ سال گذشته هرکجا جنگی رخ داده است قسمتی از کشور جدا شده و تنها جنگی که اتفاق افتاد و ذره ای از خاک و آب کشور به بیگانه داده نشد دوران دفاع مقدس بود.

وی  افزود: ایران اسلامی با وجود تحریم‌ها ی ظالمانه به قدرت نظامی تبدیل شده و از توانمندی بالایی در ساخت تجهیزات دفاعی برخوردار است.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران توانمندی نیروهای مسلح، اتحاد و همدلی و حمایت قاطع ملت ایران از ولایت فقیه را از جمله داشته های مهم در برابر بدخواهان دانست و افزود: تمامی این دستاوردها به فرموده امام راحل(ره) به برکت خون شهدا در کشور ایجاد شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز