معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد بیان داشت؛

خسارت‌های اندک سیل همچنان پابرجاست/ از هم اکنون به فکر بارش های سیل آسا باشیم

۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۱:۱۵:۴۷
کد خبر: ۹۰۱۲۳۶
خسارت‌های اندک سیل همچنان پابرجاست/ از هم اکنون به فکر بارش های سیل آسا باشیم
معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: مشکلات و خسارت های سیلِ ابتدای سال در کهگیلویه و بویراحمد هنوز به قوت خود باقی است.

 به گزارش گروه استان های خبرگزاری برنا؛ عزیز فیلی معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد با تأکید بر آمادگی همه دستگاه‌های عضو مدیریت بحران گفت: بر اساس پیش‌بینی‌ها بارش‌های پاییز و زمستان امسال کمتر از سال گذشته نیست.

فیلی به خسارت سیل ابتدای سال جاری اشاره کرد و افزود: در سیل فروردین خسارت کمتری به زیرساخت‌های استان در مقایسه با استان‌های لرستان و گلستان وارد شد، اما همین خسارت‌های اندک هنوز جبران نشده است.

او ادامه داد: مردادماه سال جاری اعتباراتی برای جبران خسارت سیل به استان اختصاص یافت که بخشی در قالب تسهیلات و بخشی برای بازسازی ابلاغ شد که با هماهنگی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی این اعتبارات توزیع شد.

فیلی با اشاره به اینکه در حادثه سیل ابتدای سال نقاط ضعف زیادی داشتیم که باید رفع شود، اضافه کرد: بنا به پیش‌بینی هواشناسی، بارش باران‌های سیل‌آسا در فصل پاییز دور از انتظار نیست و باید از تجربیات بهار ۹۸ در حادثه سیل استفاده شود.

معاون امور عمرانی استاندار استان بر آمادگی شهرداران برای ایام بارش‌ها تأکید کرد و گفت: کانال‌ها و آبراهه‌های سطح شهر باید پاکسازی شود و شهرداران در خصوص پاکسازی آبراهه‌ها و لایه‌روبی کانال‌ها اقدام کنند تا در صورت بارش‌های شدید، شاهد وقوع خسارت نباشیم.

فیلی بر آمادگی دستگاه‌های امدادی هلال احمر و اورژانس تأکید کرد و افزود: امکانات دستگاه‌ها متناسب با نیاز شهرستان‌ها توزیع شود، ضمن اینکه یکی از مشکلات کمبود ماشین‌آلات راه و شهرسازی است.

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر آمادگی همه دستگاه‌های عضو مدیریت بحران استان در آستانه فصل پاییز تأکید و بیان کرد: بر اساس پیش‌بینی‌ها بارش‌های امسال کمتر از پارسال نیست لذا دستگاه‌ها آماده خدمات‌رسانی به مردم در زمان بارش‌ها باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز