محورهای بخش بین‌المللی سوگواره مهر محرم اعلام شد

۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۲:۰۷:۳۶
کد خبر: ۹۰۱۳۰۳
محورهای بخش بین‌المللی سوگواره مهر محرم اعلام شد
دبیر اجرایی سوگواره مهر محرم گفت: محورهای بخش بین‌المللی مسابقه رسانه‌های دیجیتال مهرمحرم امسال، با هدف گسترش جهانی نهضت عاشورا، اعلام شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ میثم قدس پور ابراز داشت: آئین‌ها و نمادهای عاشورایی مانند آئین‌های عزاداری محرم، راهپیمایی اربعین حسینی، نماز ظهر عاشورا و امام حسین(ع) و انسانیت، امام حسین(ع) و امت اسلامی، مودت و محبت اهل بیت(ع)، مقاومت و صبر عاشورایی و امر به معروف و نهی از منکر از موضوع‌ها و محورهای این بخش از سوگواره مهر محرم است.
وی اظهار داشت: این مسابقه در بخش‌های هنرهای دیجیتال شامل فیلم کوتاه سه دقیقه‌ای و عکس، رسانه‌های برخط شامل سایت‌های اینترنتی و شبکه‌های اجتماعی، نرم افزارهای هوشمند و همراه، چندرسانه‌ای و بازی است.
دبیر سوگوار بین المللی مهرمحرم یادآور شد: دوستداران شرکت در این رقابت فرهنگی برای ثبت نام و ارسال آثار می‌توانند به پایگاه اینترنتی www.MehreMoharram.ir مراجعه کنند.
وی بیان کرد: سوگواره مهر محرم در حال حاضر از جایگاه خوبی در تولید محتوا و مشارکت هنرمندان و مستندسازان از تمامی استان های کشور و سراسر جهان به ویژه کشورهای مسلمان برخوردار است.
قدس پور گفت: امسال در قالب این سوگواره، پویش جهانی مهر محرم با هدف نقش‌آفرینی فعال‌تر در حوزه فضای مجازی و افزایش مشارکت مردمی در تولید محتوای دیجیتال عاشورایی راه اندازی شد.
وی گفت: این پویش با هشتگ‌های فارسی #مهر_محرم، #مهر_حسینی و عربی #حب_الحسین_یجمعنا، #حب_الحسین_یرفعنا و انگلیسی #hussainUnitsUs و #kindMoharram در فضای مجازی دنبال می‌شود.
علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه رسانه‌های دیجیتال مهرمحرم، می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.mehremoharram.ir و مطالعه فراخوان هر بخش نسبت به ثبت نام و ارسال آثار خود اقدام کنند.
سی ام آبان ۹۸ آخرین مهلت شرکت در این مسابقه است.
سوگواره مهرمحرم از سال ۱۳۸۷ در استان سمنان آغاز به کارکرد و تاکنون ۱۱ دوره آن به طور متوالی برگزار شده و دوازدهمین سوگواره و پنجمین مسابقه بین المللی رسانه های دیجیتال «مهرمحرم» با هدف همگرایی و هم افزایی ملی و بین المللی در حوزه تولید و نشر محتوای فرهنگی عاشورایی به ویژه در حوزه فضای مجازی و شبکه های اجتماعی با کسب مجوز از مرکز رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری موسسه و مجتمع دیجیتال موج فرهنگ و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برگزارمی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز