دبیر فدراسیون بوکس:

لباس اسلامی برای بانوان بوکسور ایرانی تعریف می‌شود

۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۲:۲۰:۲۴
کد خبر: ۹۰۱۳۰۸
لباس اسلامی برای بانوان بوکسور ایرانی تعریف می‌شود
دبیر فدراسیون بوکس گفت: قرار است لباس اسلامی مناسب برای بانوان بوکسور ایرانی با هدف شرکت در میادین جهانی بوکس تعریف شود.
به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ شهریار رحمانی اظهار داشت : از آنجا که بانوان زیادی علاقمند به این ورزش هستند، فدراسیون بوکس با وزارت ورزش و جوانان برای حضور بانوان بوکسور ایرانی در عرصه های بین المللی، رایزنی‌هایی داشته است.
دبیر فدراسیون بوکس ادامه داد: نشستی با معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد تا راهکار قانونی برای حضور بانوان ورزشکار این رشته ورزشی همانند سایر رشته‌های ورزشی در رقابت‌های برون مرزی پیدا شود.
وی خاطرنشان کرد: این وزارتخانه بدون مقاومت و مخالفتی با این مساله برخورد کرده و مسایل بخش بوکس بانوان از مجاری قانونی در حال انجام است.
رحمانی ابراز امیدواری کرد تا در ماه‌های آینده نتایج مطلوبی برای حضور بانوان بوکسور ایران در عرصه‌های بین المللی و آسیایی بدست آید.
وی با بیان این که بانوان فعال در رشته ورزشی بوکس نیز می‌توانند با پوشش مناسب در رقابت ها حاضر شده و افتخار آفرین شوند، یادآور شد: حضور بانوان در میدان‌های برون مرزی می تواند برای ایران اسلامی سبب افتخار شود.
رحمانی با اشاره به برنامه های استعدادیابی فدراسیون برای درخشش تیم ملی در سال‌های آینده، اضافه کرد: ۴۵۰ استعداد برتر رشته ورزشی بوکس در المپیاد استعدادهای برتر کشور شناسایی و به مدیران کل ورزش و جوانان استان ها معرفی شدند.
دبیر فدراسیون بوکس افزود: تمرین‌های ویژه‌ ای باتوجه به شرایط سنی استعدادهای شناسایی شده، تعریف شده تا در آینده بازوان توانمند تیم ملی بوکس ایران باشند.
مجمع انتخاباتی هیات بوکس استان سمنان با نامزدی یک تن برگزار شد و در نتیجه آن، محمد علی محقق با کسب ۱۳ رای به مدت چهار سال به عنوان رئیس این هیات ورزشی انتخاب شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز