تولید سالانه بیش از یکهزار تن انواع لوله و ورقهای فولادی در سمنان

۱۳۹۸/۰۶/۳۱ - ۱۲:۳۱:۵۰
کد خبر: ۹۰۱۳۲۳
تولید سالانه بیش از یکهزار تن انواع لوله و ورقهای فولادی در سمنان
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: سالانه بیش از یکهزار تن انواع لوله و ورق های فولادی در کارخانه نورد و لوله سمنان تولید می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ بهروز اسودی در حاشیه بازدید استاندار سمنان و اعضای کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان از دو واحد تولیدی در سمنان افزود: شرکت کارخانجات نورد و لوله سمنان با سرمایه گذاری ریالی بالغ بر ۹هزار میلیارد ریال در شهرک صنعتی سمنان واقع می باشد که در زمینه تولید ورق گالوانیزه ، انواع لوله و پروفیل فعالیت می کند.

وی تصریح کرد: این واحد صنعتی ظرفیت تولید سالانه ۱۶۰هزار تن لوله فولادی درز جوش ، ۱۵۰ هزار تن گالوانیزه گرم انواع لوله ، ۳۰۰ هزار تن لوله های فولادی و آهنی ، ۱۵۰ هزار تن ورق های فولادی رنگی ، ۲۴۰ هزار تن گالوانیزه گرم و ۳۹۰ هزار تن پوشش دهی فلزات به روش قوطه وری را دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اذعان کرد: کاربری محصولات این شرکت در تمامی صنایع و همچنین در مصارف خانگی می باشد و توانسته است زمینه اشتغال حدود ۵۲۰ نفر را فراهم کند.

بهروز اسودی با اشاره به دیگر برنامه بازدید استاندار سمنان از واحدهای صنعتی سمنان گفت: رئیس و اعضای کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همچنین از شرکت هوا پاک سازان کومش بازدید کردند.

وی گفت: شرکت هوا پاک سازان کومش با سرمایه گذاری حدود ۱۰ میلیارد ریال در شهرک صنعتی سمنان واقع می باشد که ظرفیت تولید سالانه ۲۰۰ تن کیسه دائم جارو برقی و ۳۷۸ تن انواع صافی و کیسه فیلتر بی بافت را دارد که توانسته است زمینه اشتغال حدود ۴۰ نفر را فراهم نماید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز