مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارتخانه:

۱۴ میلیون دانش‌آموز به‌صورت مستقیم با وزارت آموزش و پرورش در ارتباط هستند/ نظام آموزش و پرورش محصول کار جمعی برنامه‌محور است

۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۱:۳۴:۰۲
کد خبر: ۹۰۱۸۱۰
۱۴ میلیون دانش‌آموز به‌صورت مستقیم  با وزارت آموزش و پرورش در ارتباط هستند/ نظام آموزش و پرورش محصول کار جمعی برنامه‌محور است
مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: ۴۳ میلیون نفر در کشور به صورت مستقیم و غیرمستقیم با وزارت آموزش و پرورش ارتباط دارند.

به گزارش برنا از اراک ،  گودرز کریمی‌فر در آیین بازگشایی مدارس در اراک افزود: ۱۴ میلیون دانش‌آموز، ۲۸ میلیون نفر اولیا و یک میلیون نفر معلم و کادر فرهنگی به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم با وزارت آموزش و پرورش در ارتباط هستند و خانواده بزرگ خدماتگیران، این نهاد را به یکی از بزرگترین واحدهای اجتماعی کشور تبدیل کرده است.

وی ادامه داد: نظام تعلیم و تربیت آمیخته‌ای علم‌آموزی و پرورش معنوی است و آموزش و پرورش می‌کوشد تا نسلی خودباور و خدا باور تربیت کند.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: رویکرد نظام آموزشی کشور از حافظه محور به سمت پرورش استعدادها و مهارت محوری تغییر مسیر داده و ملاحظات توسعه و پیشرفت جامعه در یادگیری مطلوب دیده می‌شود.

کریمی‌فر خاطرنشان کرد: نظام آموزش و پرورش محصول کار جمعی برنامه‌محور است برای افزایش موفقیت در نهاد آموزشی پیوست مدیران و زیرمجموعه باید روز به روز بیشتر شود.

وی اظهار داشت: اولیا هیچگاه نباید فرزندان را دیگران مقایسه کنند زیرا مهمترین ویژگی دانش آموزان متفاوت بودن آنان است.

 

نظر شما