رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج:

اِلمان های مناسبتی در میادین سطح شهر و نواحی منفصل شهری سنندج نصب شد

۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۱۵:۲۸:۱۹
کد خبر: ۹۰۲۰۳۴
اِلمان های مناسبتی در میادین سطح شهر و نواحی منفصل شهری سنندج نصب شد
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج گفت: به مناسبت شروع سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس و در راستای ایجاد شور و نشاط میان دانش آموزان و ترغیب آنان به محیط آموزشی و فضاسازی مناسب سطح شهر چندین المان در میادین اصلی و نواحی منفصل شهری نصب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ شرمین شریفی صبح امروز  در جمع خبرنگاران از نصب چندین المان مناسبتی و موضوعی به مناسبت آغاز سال تحصیلی و بهار علم و دانش خبر داد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج ضمن تبریک بازگشایی مدارس و سال تحصیلی جدید اظهار داشت: هر ساله در آستانه بازگشایی مدارس این سازمان در راستای طرح استقبال از مهر و آماده سازی سطح شهر تمهیدات ویژه ای صورت می دهد.

مهندس شرمین شریفی عنوان کرد: از اوایل شهریور ماه سالجاری نیروهای این سازمان عملیات ساخت چنددین المان مناسبتی را انجام دادند.

وی از نصب چندین المان مناسبتی در میادین سطح شهر و نواحی منفصل به مناسبت فرا رسیدن سال تحصیلی جدید و ایجاد شور و نشاط و ترغیب دانش آموزان و همچنین فضاسازی مناسب سطح شهر خبر دادو افزود : این المان ها شامل مداد تراش، گونیا، نقاله، پرگارو کتاب است.

مهندس شریفی اعلام کرد :  این المان ها در میدان آزادی، میدان  قانع بهاران و نواحی منفصل شهری  ننله و نایسر نصب شده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج ابراز امیدواری کرد: با فضاسازی مناسب سطح شهر در آستانه سال تحصیلی جدید بتوانیم فضای نشاط بخشی برای دانش آموزان فراهم آوریم.

IMG_3632

IMG_3615

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز