نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی خبر داد :

جزییات کامل برنامه‌های وزیر نیرو در سفر به کهگیلویه و بویر احمد

۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۰:۳۹:۲۶
کد خبر: ۹۰۲۸۸۳
جزییات کامل برنامه‌های وزیر نیرو در سفر به کهگیلویه و بویر احمد
افتتاح طرح‌های آبرسانی و کلنگ‌زنی ایستگاه فوق توزیع برق از جمله برنامه‌های وزیر نیرو در سفر به کهگیلویه است.

به گزارش گروه استان های خبرگزاری برنا؛ عدل هاشمی‌پور، از سفر وزیر نیرو به کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و اظهار داشت: بخش مهمی از برنامه‌های وزیر در این سفر به شهرستان‌های کهگیلویه بزرگ اختصاص دارد.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر نیرو صبح پنج‌شنبه به منظور افتتاح، کلنگ‌زنی و بازدید از چند پروژه وارد استان خواهد شد.

وی تصریح کرد: بیشترین حجم اعتبارات اختصاص یافته مربوط به شهرستان‌های حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ است که جا دارد از حسن توجه وزیر محترم نیرو، مجموعه معاونین تخصصی، تلاش و پیگیری استاندار، مجموعه مدیران کل آبفا و برق در استان و مدیران شهرستان‌های 4 گانه، کارفرمایان و تمامی عوامل اجرایی، مشاوره و نظارتی پروژه‌ها قدردانی کنم.

هاشمی‌پور گفت: طرح آبرسانی به 40 روستای حومه شرقی دهدشت با حضور دکتر اردکانیان افتتاح می‌شود.

وی اشاره به پروژه‌های پیش بینی شده، در دست اقدام و آماده افتتاح در بخش‌های آب شرب، کشاورزی، صنعتی، سد سازی و ایستگاه‌های برق و نیرو اظهار داشت: عملیات اجرایی احداث ایستگاه فوق توزیع برق بهمئی کلنگ‌زنی خواهد شد.

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس افزود:  بازدید هوایی از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی از سد کوثر از دیگر برنامه‌های وزیر نیرو است.

وی ادامه داد: وزیر و هیأت همراه از آبرسانی به چهار شهر دهدشت، چرام، سوق، لنده و روستاهای در مسیر، طرح آبرسانی کشاورزی به اراضی سوق، چنگلوا و دهدشت غربی و نیروگاه 750 مگاواتی سیکل ترکیبی پادوک دهدشت به صورت هوایی بازدید می‌کند.

وی در خصوص برنامه‌های وزیر در چرام گفت: افتتاح پست 132 کیلو ولت شهرستان چرام و بهره‌برداری از تصفیه‌خانه آب شرب شهر سرفاریاب پروژه‌های افتتاحی در این شهرستان است.

هاشمی‌پور اضافه کرد: بازدید از سد آبریز و آغاز عملیات اجرایی جاده دسترسی به تاج سد و کمپ کارفرما از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

وی گفت: تخصیص اعتبار برای تسریع در آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به بخش‌های دیشموک و چاروسا از رودخانه گندمکار و تکمیل سد سرپری در  کهگیلویه از مطالبات مردم حوزه انتخابیه است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز