استاندار کردستان اعلام کرد:

جابه جایی مدیران در شهرستان سروآباد تا اطلاع ثانوی ممنوع

۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۷:۰۷:۵۵
کد خبر: ۹۰۳۱۱۳
استاندار کردستان با اشاره به ثبات مدیریتی در شهرستان سروآباد گفت: مدیران کل تا یکماه آینده نسبت تثبیت مدیران شهرستانی خود اقدام و جابجایی نیرو را ممنوع کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ بهمن مرادنیا در جلسە توسعە و محرومیت زدایی شهرستان سروآباد ضمن تاکید بر اهمیت اشتغال آفرینی در سروآباد گفت: انجام کارهای جزئی و خدماتی مشکل چندانی از شهرستان سروآباد حل نمی کند و بر همین اساس لازم است چند پروژە اساسی برای ایجاد اشتغال انجام شود.

وی اضافە کرد: توسعە باغات و پرورش آبزیان دیوزناو از جملە طرح هایی است کە می تواند برای مردم ماندگار، امید آفرین و شغل پایدار ایجاد کند.

مرادنیا با بیان اینکە شهرستانی نظیر سروآباد با توجە بە میزان محرومیت ها و کم برخورداری باید متفاوت از دیگر شهرستان ها دیدە شود، گفت: لازم است در راستای تحقق این امر گام های اساسی بر داشتە شود و مدیران با جدیت بیشتر این معقولە را دنبال کنند.

استاندار کردستان در ادامە سخنان خود ثبات مدیریتی در شهرستان سروآباد را مورد تاکید قرار داد و افزود: مدیران کل تا یکماه آینده نسبت تثبیت مدیران شهرستانی خود اقدام و جابجایی نیرو را ممنوع کنند.

مرادنیا همچنین به وجود صندوق های متعدد در سطح شهر و روستاهای سروآباد نیز اشاره کرد و گفت: اگر چند دستگاه و موسسه برای ایجاد صندوق های اعتباری اقدام کنند برای مردم ابهام به وجود می آورد و لازم است در این حوزه نیز تفکیک هایی در همه بخش ها صورت بگیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز