معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان:

هدف از ارائه تسهیلات به مددجویان کار آفرینی و خروج از زیر چتر حمایت کمیته امداد است

۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۷:۰۳:۴۵
کد خبر: ۹۰۳۱۲۱
هدف از ارائه تسهیلات به مددجویان کار آفرینی و خروج از زیر چتر حمایت کمیته امداد است
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان گفت: هدف ما از ارائه تسهیلات به مددجویان کمیته امداد پول پاشی نیست بلکه توانمندسازی و مهارت آموزی است برای اینکه از حمایت بی نیاز و از زیر چتر حمایت کمیته امداد خارج شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ حسین فیروزی در نشست تخصصی دستگاه های اجرایی و مدیران امور شعب بانک های عامل استان که پیرامون اعتبارات تخصصی اشتغالزایی کمیته امداد امام خمینی(ره)، برگزار شد، ضمن قدردانی از جدیت مجموعه کارگروه اشتغال استان در رفع مشکلات اشتغال خانواده ها و مددجویان کمیته امداد، افزود: سیستم بانکی کردستان با کمک کمیته امداد، در این حوزه موفق عمل کرده است.

وی در ادامه اظهار داشت: آمادگی برای حمایت از افراد تحت پوشش کمیته امداد فقط در گفتار نبوده بلکه در عمل نیز اعتبارات سهم کمیته امداد در استان به صورت صد در صدی جذب شده و تقریبا در تمام جلسات کارگروه اشتغال استان، راجع به حمایت جدیدی تر از این قشر آسیب پذیر راهکار ارائه شده است.

فیروزی خاطرنشان کرد: عدالت آنجا تعریف می شود که بدون نیاز به رنج و زحمت بیشتر این افراد، حمایت ها به سوی آنها گسیل شود.

معاون اقتصادی استاندار یادآوری کرد: هدف ما از ارائه تسهیلات به مددجویان کمیته امدادپول پاشی نیست بلکه توانمندسازی و مهارت آموزی است برای اینکه از حمایت بی نیاز و از زیر چتر حمایت کمیته امداد خارج شوند.

وی طرح تامین منابع مالی خُرد از سوی کمیته امداد را الگویی امیدوارکننده دانست و با اشاره به ظرفیت های خالی اقتصاد کشور، گفت: می توان تضمین کرد که این تسهیلات به اشتغال تبدیل شود.

فیروزی با تاکید بر اهمیت سرمایه در گردش برای توسعه یا تکمیل طرح های اشتغالزا، افزود: با پرداخت تسهیلات مجدد، هم تولید ادامه می یابد، هم مشاغل موجود حفظ و هم مشاغل جدید ایجاد می شود.

وی همچنین از بانک های استان خواست در راستای کمک هرچه بیشتر به جذب و پرداخت تسهیلات به مددجویان، الگوی واحدی طراحی و ارائه کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز