معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد خواستار شد:

‌ضرورت همکاری بانک‌ها نسبت به رفع مشکلات تسهیلاتی واحدهای صنعتی ‌استان با دستگاه‌های دولتی

۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۰۹:۳۶:۱۴
کد خبر: ۹۰۳۲۹۳
‌ضرورت همکاری بانک‌ها نسبت به رفع مشکلات تسهیلاتی واحدهای صنعتی ‌استان با دستگاه‌های دولتی
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در نشست بررسی مشکلات وام‌های بانکی حوزه صنعت استان یزد گفت: عدم همکاری بانک‌ها با پیمانکاران و دستگاه‌های دولتی توانایی انجام پروژه‌های عمرانی و اقتصادی را از دست می‌دهد و شهر و استان از لحاظ پیشرفت و توسعه عقب می‌ماند.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، "سیدمسعود عظیمی" معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در نشست بررسی مشکلات وام‌های بانکی حوزه صنعت در استان و راهکارهای اجرای تبصره ۵ قانون بودجه که با حضور نمایندگان ارشد بانک‌های استان در سالن زنده یاد حمیدیا استانداری یزد برگزار شد، گفت: بعضی از بانک ها نسبت به ابلاغ‌های صادر شده در جهت ایجاد تسهیلات و همکاری با دستگاه‌ها و واحدهای تولیدی تمکین لازم را ندارند و فرصت اقتصادی بند "و" تبصره ۵ از دست می‌رود.

عظیمی افزود: عمده بدهی بانکی که پیمانکاران دستگاه‌های دولتی و عمومی مشکل دارند متعلق به دستگاه‌های راه و شهرسازی و شهرداری است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد همچنین تصریح کرد: در صورتی که این همکاری انجام نشود دستگاه‌ها دیگر جرات انجام پروژه‌های عمرانی و اقتصادی را از دست می‌دهند و با این اتفاقات شهر و استان از لحاظ پیشرفت و توسعه عقب می‌ ماند.

وی نسبت به همکاری بانک‌ها با واحدهای تولیدی صنعتی و همچنین پیمانکاران دستگاه‌های دولتی در جهت رفع مشکلات بانکی تاکید کرد.

در این نشست نمایندگان بانک های استان با ارائه راهکار و نظرات خود به انتقال تجربیات خود در جهت تسهیل این همکاری‌ها پرداختند و مقرر شد این نشست‌ها با حضور نمایندگان دیگر دستگاه‌های مربوطه و با فاصله زمانی مشخص برگزار شود.

همچنین در ادامه این نشست نسبت به نوسازی بحث ناوگان شهری و بین شهری استان بحث و گفتگو شد و معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد اظهار داشت: در بحث نوسازی ناوگان‌های حمل و نقل سه اولویت اتوبوسرانی داخل شهری، تاکسیرانی و همچنین مینی بوس‌های داخل شهری و خارج شهری مورد توجه و تاکید است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز