مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد:

توجه و توسعه ورزش کشتی در استان یزد لازم و ضروری است

۱۳۹۸/۰۷/۰۴ - ۰۹:۳۴:۰۰
کد خبر: ۹۰۳۲۹۸
توجه و توسعه ورزش کشتی در استان یزد لازم و ضروری است
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: کشتی یزد پتانسیل و استعدادهای زیادی دارد که توسعه این رشته و بهبود وضعیت آن ضروری است .

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، مسعود شریعتی در مجمع انتخاباتی هیات کشتی استان یزد گفت: ورزش کشتی از رشته‌های مهم و مورد توجه در ورزش است که باید تلاش شود این رشته ورزشی در استان یزد نیز به جایگاه مطلوبی دست پیدا کند.

وی بر توجه و توسعه ورزش کشتی و قهرمان پروری در استان تاکید کرد و بیان داشت: شناسایی و استفاده از استعدادهای نخبه با پتانسیل بالا می‌تواند در توسعه و موفقیت بیشتر این رشته اثرگذار باشد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد اظهار داشت: ما در اداره کل ورزش و جوانان استان از هرگونه حمایت و پشتیبانی دریغ نخواهیم کرد و امیدوارم شاهد ارتقاء این رشته المپیکی در استان یزد باشیم.
این مسوول توسعه و پیشرفت در هر زمینه‌ای را نیازمند برنامه‌ریزی هدفمند و منسجم دانست و یادآور شد: باید نقاط قوت‌ و ضعف‌ها را شناسایی و از آنها برای ارائه راهکارهای اساسی برای پیشرفت کمک گرفت.
شریعتی استفاده از تجربیات گذشته را از دیگر راه‌های مطلوب برای توسعه بیان کرد و گفت: باید بر اساس تجربه‌های به دست آمده بتوانیم نقاط قوت را شناسایی و با تقویت آنها راه را برای ادامه و پیشرفت کار باز کنیم.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد: جامعه کشتی استان یزد با همدلی به منتخب مجمع و رئیس جدید هیات کشتی استان در راستای پیشبرد اهداف و برنامه ها کمک کنند تا اتفاقات خوبی برای این ورزش رقم بخورد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز