با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛

مرکز آموزش جوار کارگاهی ایران خودرو تبریز افتتاح شد

۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۰۹:۱۴:۳۳
کد خبر: ۹۰۳۸۷۸
مرکز آموزش جوار کارگاهی ایران خودرو تبریز افتتاح شد
مرکز آموزش جوار کارگاهی ایران خودرو با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی ، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: فلسفه وجود مدارس براساس آموزشی استوار است و توانمند کردن منابع انسانی یکی از کارکرد های مهم آموزش است که در جهت ارتقاء علمی و عملی منابع انسانی نقش مهمی ایفا می کند.

میراحد حسینی اکتیو و فعال بودن شرکت را حاصل تلاش جمعی کارگران تلاشگر و مهارت افزایی کارگران دانست و افزود: محصولات این شرکت باید بر پایه دانش و مهارت تولید شود و انتظار می رود محصولات تولیدی از کیفیت و استاندارد بالایی برخوردار بوده تا بتواند با رقبای خود در صنایع خودرویی رقابت کنند .

وی با بیان این که آموزش نقش فوق العاده ای در موفقیت یک شرکت و واحد تولیدی دارد افزود: آموزش و مهارت به اندازه ای مهم و ضروری است که می تواند یک کشور را در مسیر پیشرفت و ت عالی قرار دهد.

یادآوری می گردد مرکز آموزشی کارآموزی جوار کارگاهی شرکت ایران خودرو تبریز با حضور مدیران تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرکل فنی و حرفه ای استان و معاون مدیرعامل و جمعی از کارگران افتتاح و به بهره برداری رسید.

پس از افتتاح و بهره برداری از مرکز آموزشی جوارکارگاهی شرکت ایران از بخش های مختلف تولیدی و توانمندیهای این شرکت بازدید بعمل آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز