هیات داوران ششمین سوگواره ملی عکس " قاب شیدایی" معرفی شدند

۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۲:۳۲:۳۶
کد خبر: ۹۰۴۰۷۶
هیات داوران ششمین سوگواره ملی عکس  قاب شیدایی معرفی شدند
محسن راستانی ، جمشید فرجوند فردا و آرش خاموشی به عنوان هیات داوران ششمین سوگواره ملی عکس" قاب شیدایی " که آبان ماه 98 در بیجار برگزار می گردد معرفی شدند .

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ براساس اعلام دبیرخانه ششمین سوگواره ملی عکس قاب شیدایی در  بخش های  • مجموعه عکس ملی (5 تا 7 عکس) • مجموعه عکس ویژه شهرستان بیجار(5تا 7 عکس)• تک عکس ملی (حداکثر 3 عکس)• تک عکس ویژه ی شهرستان بیجار(حداکثر 3 عکس)• عکس موبایلی، 12  آبان ماه 98 با همکاری و مشارکت حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان ، شهرداری و شورای اسلامی شهر بیجار  و حوزه هنری بیچار در شهر بیجار برگزار می شود .

بنا به این گزارش به منظور انتخاب و داوری آثار آقایان محسن راستانی ، جمشید فرجوند فردا و آرش خاموشی به عنوان هیات داوران این دوره از سوگواره انتخاب و معرفی شدند .

عکاسان و علاقه مندان جهت حضور در این سوگواره ملی تا 20 مهرماه فرصت دارند در بخش های اعلام شده آثار مربوط به محرم 1398 را به دبیرخانه سوگواره واقع در روابط عمومی شهرداری بیجار در استان کردستان ارسال کنند .

محسن راستانی دارای لیسانس رشته‌ی عکاسی از دانشکده‌ی هنرهای زیبا دانشگاه تهران به عنوان عکاس و مدرس رشته‌ی عکاسی فعالیت دارد.  عکاس خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران ، مسئول بخش عکاسی جهاد دانشگاهی دانشگاه ،  دبیر سرویس عکس مجله تصویر، دبیر سرویس عکس روزنامه صبح امروز، مدرس دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران، عضو هیئت مؤسس انجمن صنفی عکاسان مطبوعات ایران، عضو هیئت مؤسس انجمن عکاسان ایران، داوری چندین جشنواره و مسابقه عکاسی، شرکت در چندین نمایشگاه جمعی و انفرادی در داخل و خارج از کشور، دریافت چندین جایزه و برگزیده آثار در مسابقات داخلی و خارجی، از جمله فعالیت‌های این هنرمند عکاس است. او پروژه‌های عکاسی مانند جنگ ایران و عراق، آلمان، کیش، بیروت لبنان، لهستان، خانواده ایرانی، بوسنی و هرزگوین، ارمنستان و عکاسی تبلیغات را در کارنامه‌ی فعالیت عکاسی‌اش دارد.

آرش خاموشی، متولد 1372 همکاری با خبرگزاری داشنجویان ایران (ایسنا) در دوران دانشجویی به عنوان عکاس خبری اولین تجربه حرفه ای وی محسوب می گردد . خاموشی  از سال 1385 مشغول عکاسی است و  انتخابات های ریاست جمهوری، حوادث اجتماعی و فرهنگی، بلایای طبیعی، و وقایع ورزشی مثل جام جهانی فوتبال و جام جهانی بسکتبال را پوشش داده است و در حال حاضر تمرکزش بر پروژه های عکاسی مستند از سوژه های اجتماعی ایران بیشتر است.

آرش خاموشی در سال ۲۰۱۵ توانست با مجموعه عکس «بخشش» جایزه سوم رقابت بین المللی ورلد پرس فوتو را در بخش اخبار لحظه ای از آن خود کند.

جمشید فرجوند فردا  کارشناس هنرهای تجسمی یکی از هنرمندان بیجار گروس است که از دریچه لنز دوربینش تصاویری خلق کرده که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند و توانسته در مسابقات ملی و بین المللی خوش بدرخشد و عنوان عکاس برتر جهان اسلام را به خود اختصاص دهد.

این هنرمند با عکاسی ورزشی فعالیت خود را آغاز نمود و در طول سی سال فعالیت عکاسی دویست و ده  جایزه ملی و بین المللی عکس و پنج جایزه فیلم کوتاه –را بدست آورده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز