تعامل شهرداری یزد با وزارت ارتباطات در راستای توسعه شهر هوشمند

۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۲:۲۵:۲۶
کد خبر: ۹۰۵۶۴۳
تعامل شهرداری یزد با وزارت ارتباطات در راستای توسعه شهر هوشمند
در نشستی که در خصوص سرمایه گذاری در حوزه های IT وICT برگزار شد، بر لزوم توسعه شهر هوشمند در شهر جهانی یزد تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، در نشستی که در دفتر دکتر امیر ناظمی معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات کشور برگزار شد، مدیران سازمان های فاوا و مشارکت های مردمی و مرکز خلاقیت شهرداری یزد با تاکید بر لزوم توسعه شهر هوشمند، در خصوص سرمایه گذاری در حوزه های IT وICT  ، به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در این نشست نمایندگان شهرداری یزد خواستار ایجاد چتر وای فای ویژه هوشمند سازی و همچنین برقراری چتر وای فای در بافت تاریخی یزد در جهت افزایش کیفیت زندگی شهروندان شدند.

همچنین مقرر شد با هدف توسعه شهرداری الکترونیک و سهولت در کار شهروندان، رویداد ایده های خلاق با حضور شرکت های تخصصی کشور به میزبانی شهرداری یزد برگزار شود.

شهر هوشمند شهری است که بر اساس آخرین نظریه‌های تکامل یافته مدیریت شهری بر پایه فناوری اطلاعات و ارتباطات، دارای شش معیار اصلی، حکمروایی هوشمند، شهروند هوشمند، محیط و محل زندگی هوشمند، اقتصاد هوشمند، حمل و نقل هوشمند و انرژی هوشمند باشد.

در این نشست دکتر امیر ناظمی معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات کشور، جعفر امین مقدم مدیر مرکز خلاقیت و فناوری های نوین شهری، مجید بیکی سرپرست سازمان فاوا و محمد شیبانی رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری یزد حضور داشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز