با توجه و نگاه مسئولین می توان شاهد رشد رشته پارابدمینتون در یزد بود

۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۲:۵۹:۰۴
کد خبر: ۹۰۵۶۹۰
با توجه و نگاه مسئولین می توان شاهد رشد رشته پارابدمینتون در یزد بود
ورزشکار پارابدمینتون استان یزد خواستار توجه به ورزشکاران معلول شد و گفت: لازمه توسعه رشته پارابدمنتون در استان یزد ، حمایت و نگاه ویژه مسئولین به این رشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد؛ سید کمال خلیل زاده دره  گفت: متولد سال 1364 در یزد هستم و چندین سال است که در شته های مختلف مشغول به فعالیت هستم و با توجه به معلولیت هیچ گاه دست از ورزش کردن نکشیدم.

وی با اشاره به اینکه قریب به دو سال است که در رشته پارابدمینتون فعالیت دارد و اخیرا در اولین دوره مسابقات پارابدمینتون قهرمانی کشور نیز به مدال برنز دست یافته، خاطرنشان کرد: پیش از فعالیت در رشته بدمینتون ، زیر نظر احرام پوش از مربیان خوب استان در رشته تنیس روی میز فعالیت داشتم که چندین مقام سومی مسابقات کشوری نیز بدست آوردم.

این ورزشکار یزدی ادامه داد: استان یزد سالن کاملا مناسب برای معلولین ویلچری دسترسی به رختکن و سرویس بهداشتی و یا خوابگاه مناسب آسان باشد ندارد و این میطلبد تا مسئولین نگاه ویژه ای به ورزشکاران معلول داشته باشند.

خلیل زاده اضافه کرد: درخواستم از مسئولین برای ورزش پارابدمینتون این است که حمایت و کمک ویژه برای تهیه ویلچر و همچنین راکت و توپ که مهمترین وسیله و لازمه انجام این رشته  است و تاثیر گذاری زیادی در رشد ورزشکاران دارد، داشته باشند.

وی بیان داشت : ورزش برا ما معلولین باعث سلامت روح و روان و بالا رفتن توانایی جسمی میشود واز مسولین تقاضا میکنم برای ورزش معلولین وقت و امکانات بیشتری بزارن تابتوانند توانایی خود را در جامعه و خانواده بروز دهند .

ورزشکار یزدی پارابدمینتون استان یزد در پایان از زحمات محسن نعمتی و مهدیه زارع زاده از مربیان این رشته که کمک شایانی به توسعه رشته پارا بدمینتون داشتند تقدیر و تشکر کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز