تحقق ۱۰۳درصدی اشتغال تعهد شده در تسهیلات رونق تولید ۹۷

۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۲:۵۷:۳۶
کد خبر: ۹۰۵۶۹۷
تحقق ۱۰۳درصدی اشتغال تعهد شده در تسهیلات رونق تولید ۹۷
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از تحقق ۱۰۳درصدی اشتغال تعهد شده در تسهیلات رونق تولید ۹۷ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ بهروز اسودی در یکصد و هشتاد و ششمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با بیان این خبر گفت: با بسته شدن پرونده تسهیلات رونق تولید در سال ۹۷ ، طی پایش صورت گرفته از ۹۰درصد واحدهای صنعتی دریافت کننده تسهیلات استان سمنان ، ۱۰۳درصد اشتغال تعهد شده در این واحدها محقق شده است.

وی تصریح کرد: با پایش و نظارت صورت گرفته از ۱۳۵ واحد صنعتی دریافت کننده تسهیلات ، با پرداخت بیش از ۶هزار میلیارد ریال تسهیلات ، ۶۹۳ فرصت شغلی جدید در این واحدها ایجاد شده است که ۷۵درصد پرداخت تسهیلات و ۱۰۳درصد اشتغال در این واحدهای صنعتی به تحقق رسیده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اظهار داشت: در سال گذشته و در قالب تسهیلات رونق تولید ۹۷ ، به ۱۵۰ واحد صنعتی استان بیش از ۸۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

دبیر کارگروه ستاد تسهیل استان ادامه داد: در بخش رفع موانع تولید کارگروه استان تا این جلسه تعداد ۹۶۳ واحد تولیدی مشکل دار در جلسات کارگروه مطرح و بررسی شده است که در جهت رفع موانع موجود ، ۲۰۴۹ مصوبه به تصویب اعضا رسیده است که ۷۴درصد مصوبات اجرایی و مابقی در دست اقدام است.

بهروز اسودی اذعان داشت : در این نشست و با تصمیم اعضای کارگروه ، ۲۲ واحد صنعتی جهت دریافت تسهیلات از محل منابع رونق تولید ۹۸ به ارزش ۱۲۶۰ میلیارد ریال به بانکهای عامل معرفی و همچنین مشکلات بانکی ، مالیات ، تامین اجتماعی و امور زیربنایی چهار واحد تولیدی پایا بتن جنت آباد ، هدیش سبز پارسه ، کمک سمنان و آریا نورد امیر بررسی و درخصوص اعطای بخشودگی جرائم تامین اجتماعی تعدادی از واحدهای تولیدی بحث و تصمیم گیری شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز