اجرای طرح تابستان با ورزش در استان یزد با مشارکت ۵۰ هزار نفری شهروندان

۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۲:۴۹:۳۲
کد خبر: ۹۰۵۶۹۹
اجرای طرح تابستان با ورزش در استان یزد با مشارکت ۵۰ هزار نفری شهروندان
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: طرح تابستان با ورزش در سطح استان یزد برگزار و قریب به 50 هزار نفر از شهروندان در این طرح شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد؛ مسعود شریعتی با اعلام این خبر گفت: از ابتدای تابستان سال جاری دو برنامه گسترده ملی از سوی  وزیر ورزش و جوانان ابلاغ شده که یکی از این برنامه ها با رویکرد همگانی کردن ورزش با عنوان «تابستان با ورزش» بود که شاهد مشارکت مردم، خانواده‌ها و اقشار مختلف جامعه در برنامه‌های متنوع ورزش همگانی بودیم.

وی افزود: طرح ملی تابستان با ورزش با شعار «خانواده فعال، تابستان جذاب» و با هدف افزایش نشاط اجتماعی و فرهنگ‌سازی توسعه ورزش‌های خانوادگی و همگانی در نقاط مختلف استان یزد برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به اینکه از ابتدای تابستان سالجاری بیش از 100 جشنواره فرهنگی ورزش در قالب این طرح در تمامی شهرستان های استان برگزار شده است اظهار داشت: خوشبختانه عموم مردم و خانواده ها در نقاط مختلف استان استقبال خوب و چشمگیری از این جشنواره ها داشتند بطوریکه در مجموع قریب به 50 هزار نفر در این طرح حضور پیدا کردند.

شریعتی خاطرنشان کرد: در جشنواره های طرح تابستان با ورزش شرکت کنندگان در رشته های والیبال ، بدمینتون، بازیهای فکری، دومینو، روبیک، هفت سنگ، آکروژیم، دفاع شخصی، والیبال، بسکتبال، دارت، فریزبی و ایروپامپ و دیگر رشته ها زیر نظر مربیان و داوران با این رشته‌ها آشنا میشدند و به بازی و مسابقه میپرداختند .

وی اضافه کرد: ورزش همگانی خانواده محور، از یک منظر موجب ارتقا سطح سلامت جسمی و روانی و نهادینه کردن ورزش بین اعضا خانواده می‌شود و از سویی به حفظ و تحکیم روابط این نهاد ارزشمند اجتماعی کمک می‌کند لذا در جهت ایجاد شور و نشاط برای خانواده‌ها و مغتنم شمردن اوقات فراغت طرح ملی تابستانه با ورزش در استان اجرایی شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در پایان ابراز امیدواری کرد: با برگزاری این طرح ملی در استان یزد گام بلندی در جهت فرهنگ سازی و ترغیب خانواده ها و به خصوص جوانان به ورزش و تحرکات بدنی برداشته باشیم و قطعا اینگونه برنامه ها در طول سال نیز ادامه خواهد داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز