فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

بیش از پیش امام راحل و بزرگی شخصیت ایشان به جامعه بویژه نسل جوان معرفی شود

۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۳:۰۰:۲۳
کد خبر: ۹۰۵۷۰۹
بیش از پیش امام راحل و بزرگی شخصیت ایشان به جامعه بویژه نسل جوان معرفی شود
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: با 110 شهرستان کشور تفاهم‌نامه ای منعقد شده است که براساس آن جوانانی از این شهرستانها به استان مرکزی و خمین سفر کنند و با تاریخ انقلاب و سیره امام راحل آشنا شوند.

به گزارش برنا از اراک ،  سردار محسن کریمی در اجلاسیه نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس با اشاره به اینکه افتخارآفرینی سرداران انقلاب اسلامی موجب عزت، بزرگی و اقتدار نظام اسلامی شده است، بیان کرد: این سرداران عملکرد و اقداماتی را در کارنامه خود دارند که به وجود آنها افتخار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه طی 5 سال اخیر آمادگی برای برگزاری کنگره ملی نقش امام راحل در دفاع مقدس و 6200 شهید انقلاب اسلامی ایجاد شده است، گفت: تا امروز بیش از 16 اجلاسیه مربوط به اقشار مختلف در استان برگزار شده است که در برگزاری آنها تنها برگزاری یک مجلس مطرح نبود بلکه در کنار آن 10ها برنامه و فعالیت ماندگار به انجام رسیده است.

سردار کریمی با اشاره به دیدار روز گذشته دست اندرکاران برگزاری این کنگره ملی با مقام معظم رهبری و ارائه گزارش از اقدامات و روند برگزاری اجلاسیه‌ها خدمت ایشان، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی ضمن تشکر از اقدامات انجام شده فرمودند که برگزاری این اجلاسیه‌ها و کنگره آغاز کار است و نباید این تفکر ایجاد شود که با برگزاری اجلاسیه‌ها حق مطلب در قبال شهدا بویژه شخصیت امام راحل ادا شده است.

وی تصریح کرد: در زمان نامگذاری این کنگره که به نقش و شخصیت امام راحل در دوران جنگ تحمیلی می‌پردازد بیان شد که با چه جراتی چنین نامگذاری انجام شده است چراکه امام خمینی(ره) شخصیتی است که دنیای اسلام را تحت تاثیر قرار داده و حکومت اسلامی که 1400 سال امت اسلامی در انتظار آن بود را بنیانگذاری کرد و پاسخ ما این بود که آب دریا را اگر نتوان کشید/ هم به قدر تشنگی باید چشید.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تاکید کرد: قصد و نیت این است که به اندازه خودمان از شخصیت امام بهره‌برداری داشته باشیم و باید این مسیر را ادامه داد. باید بیش از پیش امام راحل و بزرگی شخصیت ایشان به جامعه بویژه نسل جوان معرفی شود.

وی یکی از برنامه‌های کنگره ملی نقش امام راحل در دفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی را تشکیل قرارگاه حضرت روح الله و برگزاری اردوهای هفت اقلیم بیان کرد و گفت: سعی بر این است از این رهگذر بتوانیم جوانان را در هفت مکانی که امام خمینی(ره) حضور داشتند آشنا کرده و حوادث و رویدادهای واقع شده را به اندازه وسع‌مان برای آنها تبیین کنیم که تاکنون بیش از 2 هزار دانشجو و استاد در خمین، اراک، قم و تهران در این اردوها حضور پیدا کردند. همچنین با 110 شهرستان کشور تفاهم‌نامه منعقد شده است تا جوانان به استان مرکزی و خمین سفر کنند و با تاریخ انقلاب و سیره امام راحل آشنا شوند.

سردار کریمی افزود: تاکنون برنامه‌های زیادی اجرا شده و برنامه‌های دیگری نیز در دست اقدام است که باید این مسیر ادامه یابد تا مورد توجه و رضایت امام راحل و رهبری معظم انقلاب قرار گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز