با حکم قضائی؛

سه واحد مسکونی در سنندج تخریب شد

۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۱:۲۰:۴۸
کد خبر: ۹۰۶۱۱۳
مدیر شهرداری منطقه سه سنندج گفت: در راستای جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز صبح امروز با حکم مراجع قضایی حکم تخریب سه طبقه منزل مسکونی که در کاربری غیر (باغ) در حال احداث بود تخریب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ فواد کریمی صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: چندی پیش فردی در شهرک دگایران در زمین با کاربری غیر (باغ ) بصورت غیر مجاز اقدام به ساخت و ساز غیر مجاز کرده بود.

مدیر شهرداری منطقه سه سنندج اظهار داشت : پس از اطلاع از موضوع سریعاً نسبت به تشکیل پرونده و ارسال آن  به مراجع قضایی اقدام شد که خوشبختانه مراجع قضایی هم حکم تخریب این بنای غیر مجاز را صادر کردند.

 او از اجرای حکم تخریب سه طبقه منزل مسکونی در دگایران خبر داد و گفت : با همکاری نیروی انتظامی و همچنین نیروهای اجراییات شهرداری صبح امروز حکم تخریب این بنای غیر مجاز اجرا و بصورت کامل تخریب شد.

مدیر شهرداری منطقه سه سنندج از عزم جدی شهرداری و مراجع قضایی در مقابله با هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز خبر داد و به شهروندان توصیه کرد: به هیچ وجه گول افراد دلال و سود جو را نخورید و برای احداث هرگونه بنای در حریم سطح شهر باید از شهرداری پروانه ساخت اخذ کنند.

نظر شما