نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی:

از ابتدای جنگ علیه ایران، تمام نگاه‌ها متوجه امام و عکس العمل ایشان بود

۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۲:۴۷:۵۱
کد خبر: ۹۰۶۱۸۲
از ابتدای جنگ علیه ایران، تمام نگاه‌ها متوجه امام و عکس العمل ایشان بود
نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن با تهاجم فرهنگی و جنگ روانی به دنبال منحرف کردن جوانان ایران است.

به گزارش برنا از اراک ، محمدابراهیم رضایی در اجلاسیه نقش امام‌خمینی(ره) در دفاع مقدس اظهار کرد: امام‌خمینی(ره) روح و جان شهدا بودند و از ابتدا تا انتها شهدا حول محور امام راحل به عنوان یک خورشید درخشان در گردش بودند. از ابتدای شروع جنگ علیه ایران، تمام نگاه‌ها متوجه امام و عکس العمل ایشان بود.

وی افزود: در همین رابطه، افزایش اعتماد به نفس در مردم و مسئولین و کوچک و حقیر شمردن دشمن، یکی از محورهای کار امام بود که با این روش روح امیدواری و قوت قلب را در مردم به جریان انداختند و از همان آغاز جنگ، اقدام نظامی عراقی‌ها را به پرتاب یک سنگ از طرف یک دزد تشبیه کردند.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فرمایشات و صحبت‌هایی از این دست که حضرت امام در این عرصه داشتند، یک نوع عملیات روانی محسوب می‌شود.

رضایی بیان کرد: حضرت امام با الهام از اسلام ناب و قرآن و عترت با یک عملیات روانی دقیق و حساب‌شده و با نهیب و تشرهای دشمن‌شکن خود، چنان لرزه و رعشه بر اندام دشمن می‌انداخت که فرصت هر گونه تصمیم‌گیری و اقدام را از او سلب می‌کرد.

وی ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام اسلامی، تهدیدات و جنگ روانی همه‌جانبه قدرت‌های بزرگ علیه ایران آغاز شد، اما به لطف الهی و رهبری‌های خردمندانه حضرت امام  تمامی این توطئه‌ها و بحران‌آفرینی‌ها با ناکامی و شکست روبرو شد.

نماینده مردم ‌خمین در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در حال حاضر نیز دشمن در تلاش است که با جنگ روانی، نسل های آینده را منحرف کند و هزاران شبکه نیز در صدد ایجاد فاصله بین نسل فعلی و نسل آینده فعال هستند که در این راستا باید تلاش ویژه برای شکست و ناکامی دشمن انجام شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز