با حضور رئیس فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای؛

رئیس جدید هیات پهلوانی و زورخانه ای استان سمنان انتخاب شد

۱۳۹۸/۰۷/۱۰ - ۱۳:۰۹:۴۶
کد خبر: ۹۰۶۲۴۳
رئیس جدید هیات پهلوانی و زورخانه ای استان سمنان انتخاب شد
مجمع انتخاباتی هیات پهلوانی و زورخانه ای استان سمنان با حضور جوهری رئیس فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای و جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ مجمع انتخاباتی هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی‌ پهلوانی استان سمنان روز سه‌شنبه با حضور مجتبی جوهری رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی کشور و مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان برگزار شد، سید حسن سبزواری و حسنعلی حسین‌پور ۲ نامزد ریاست هیات بودند که حسین پور پیش از برگزاری این انتخابات انصراف خود را اعلام کرد.
رئیس جدید هیات ورزشی‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان سمنان در این مجمع گفت: توجه به آموزش مربیان و داوران به منظور جبران عقب‌افتادگی این رشته ورزشی استان از دیگر استان‌ها ضرورت دارد.
سبزواری افزود: ثبت ورزشکاران در سامانه و نیز بیمه باستانی کاران از برنامه های هیات ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی در استان سمنان است.
وی تصریح کرد: کسب میزبانی هدفمند با همکاری و رایزنی فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان و توجه بیشتر به حضور ورزشکاران در المپیاد استعدادهای ورزشی برتر از اولویت های این هیات ورزشی است.
رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی‌ پهلوانی استان سمنان یادآور شد: حمایت مالی بخش خصوصی از این ورزش در سمنان مطلوب نیست، بنابراین اداره کل ورزش و جوانان استان نگاه ویژه ای به این ورزش داشته باشد.
ورزشکاران سازماندهی شده استان سمنان تا بهار امسال ۹ هزار و ۶۲۶ تن بود که از این تعداد ۶ هزار و ۳۳۴ نفر ورزشکار مرد و سه هزار و ۲۹۲ ورزشکاران خانم هستند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز