برگزیدگان جشنواره بین المللی قصه گویی استان کردستان معرفی شدند

۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۲:۳۱:۵۶
کد خبر: ۹۰۶۵۵۹
برگزیدگان جشنواره بین المللی قصه گویی استان کردستان معرفی شدند
طی مراسمی برگزیدگان مرحله استانی بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی در سنندج با حضور مدیران و مسئولین استانی و شهرستانی در محل مرکز شماره 4 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ هیات داوران بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی استان کردستان قصه گویان برگزیده این مرحله از جشنواره را در سه بخش مادربزرگ ها و پدربزرگ ها، زنان و مردان، دختران و پسران معرفی کردند.

هیات داوران در بخش مادربزرگ ها و پدربزرگ ها راه یافته به مرحله ملی  را مریم علی محمدی با قصه ی زیباترین آواز انتخاب و معرفی کردند.

همچنین در بخش دختران و پسران راه یافته به مرحله ملی را  سارا خدابنده لو با قصه: خداحافظ راکون پیر را به عنوان نفر اول ، مهتا الماسی با قصه: سفر کیکاووس به مازندران به عنوان دوم و  مونا رضایی را با قصه ده خورشید  به عنوان نفر سوم انتخاب کردند.

هیات داوران همچنین در بخش زنان و مردان راه یافته به بخش منطقه ای صبری رحیمی.را با قصه ی کچل ننه نفر اول ،پرشنگ سنگین آبادی با قصه فلفل نبین چه ریزه نفر دوم ، سید یاسر هاشم زاده  با قصه  بره سرخ و شاهزاده غمگین نفر سوم ، مینا عسگری با قصه ی میگو نفر چهارم و  لیلا قربانی با قصه  مرغ پازری به عنوان نفر پنجم انتخاب و تقدیر شدند.

همچنین هیات داوران نوجوان استان کردستان  در این مرحله منتخبین خود را در بخش بخش مادربزرگ ها و پدربزرگ ها مریم علی محمدی با قصه زیباترین آواز ، در بخش دختران و پسران مهتا الماسی  با قصه سفر کیکاوس به مازندران و دربخش زنان و مردان  سید یاسر هاشم زاده  با قصه:بره سرخ و شاهزاده غمگین

گفتنی است در این مرحله .مهری اسدی با قصه ی شاماران ، سمانه سیف با قصه چرا دعوا می کنی  و پگاه فرج الهی با قصه بی بی چارقد گلی و بزبز پشمی از سوی هیات داوران استانی شایسته تقدیر شناخته و معرفی شدند.

مرحله استانی بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی روزهای سه شنبه و چهارشنبه با حضور 35 قصه گو استان کردستان در سنندج برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز