دبیر ستاد مرکزی اربعین:

مرز خسروی تا اطلاع بعدی بسته است

۱۳۹۸/۰۷/۱۱ - ۱۳:۳۶:۲۸
کد خبر: ۹۰۶۶۵۹
مرز خسروی تا اطلاع بعدی بسته است
دبیر ستاد مرکزی اربعین با اشاره به درخواست طرف عراقی برای بستن مرز خسروی، خاطرنشان کرد: مرز خسروی تا اطلاع ثانوی و آمادگی طرف عراقی بسته است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «احمد محمدی‌فر» دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی روز پنجشنبه، گفت: با توجه به مسائل ایجاد شده در عراق، طرف عراقی تقاضا کرده است که از مرز خسروی ترددی انجام نگیرد تا بتواند شرایط و آمادگی لازم را احراز کنند.

وی با تاکید بر اینکه به محض بازگشت شرایط عادی حتما اطلاع رسانی انجام می شود؛ درباره وضعیت تردد از دیگر مرزها هم گفت: رفت و آمد به شکل عادی در مرزهای دیگر در حال انجام است و مشکلی وجود ندارد و مرزها باز است.

محمدی فر درباره اطلاع رسانی به زائرانی که قصد سفر به مرز خسروی را دارند، خاطرنشان کرد: همکاران ما در استان کرمانشاه به زائرانی که به سمت مرز خسروی حرکت کرده و در مسیر بودند اطلاع رسانی کردند و توصیه می کنیم زائران فعلا از مراجعه به این مرز تا اطلاع ثانوی خودداری کنند.

دبیر ستاد مرکزی اربعین همچنین درباره این‌که آیا مردم منتظر خبری بعدی شما مبنی بر این‌که امکان تردد از مرز خسروی وجود دارد یا خیر باشند، اظهار کرد: حتما اطلاع رسانی خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز