رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج:

۱۱ ست ورزشی و بازی کودکان در پارکهای سنندج نصب می شود

۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۴:۳۰:۳۷
کد خبر: ۹۰۷۴۳۸
۱۱ ست ورزشی و بازی کودکان در پارکهای سنندج نصب می شود
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج گفت: با هدف ایجاد شور و نشاط و همچنین امکان ورزش در پارکهای سطح محلات یازده ست ورزشی و بازی کودکان در حال نصب است.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ شرمین شریفی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: نصب وسایل ورزشی و ست بازی کودکان در پارکها و تفرجگاه های محلات شهر تاثیر مستقیمی بر سلامت شهروندان به ویژه کودکان دارد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج اظهار داشت: در همین راستا و به منظور ایجاد اماکن تفریحی برای کودکان در سطح محلات و تامین رفاه حال شهروندان نصب ست های ورزشی و بازی کوکان در دستور کار این سازمان قرار گرفت.

او از نصب 11 ست ورزشی بازی کوکان در محلات سطح سنندج خبر داد و گفت: این ست های ورزشی با هدف ایجاد هیجان و نشاط در کودکان، به وجود آمدن محیط بصری زیبا و ایمن جهت بازی کودکان و ایجاد فضاهای تفریحی استاندارد و در دسترس نصب می شود.

شریفی تصریح کرد: ست ورزشی و بازی کودکان در حوزه منطقه یک در شهرک پنج آذر و حاجی آباد و در سطح  شهرداری منطقه دو در محلاتی چون  فرجه، شهرک مولوی و نایسر نصب می شود.

وی افزود: تپه کرباسی، شهرک سعدی، پارک کودک و پارک 28 دی در سطح  شهرداری منطقه سه و  سه راه پاوان و گریزه در حوزه بهاران به ست ورزشی و وسایل بازی کودکان تجهیز می شود.

وی خاطرنشان کرد: ست بازی کودکان شامل ست بازی پلی اتیلن  دارای حداقل دو ایستگاه، یک تونل سرسره با تایید استاندارد و ایمنی مواد درجه یک است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج  ازپیگیری های مدیر کل امور اجتماعی استانداری کردستان در زمینه تهیه این وسایل بازی و ست های ورزشی تقدیر و تشکر کرد و افزود: هزینه کرد اجرای  خرید این ست های ورزشی و بازی کودکان 380 میلیون تومان بوده که از محل اعتبارات استانی تامین شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز