استاندار چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

دستگیری فرزند یک ضد انقلاب سرشناس در لردگان/ همکاری مردم باعث عقیم ماندن ضدانقلاب شد

۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - ۱۹:۴۳:۵۷
کد خبر: ۹۰۷۵۷۵
دستگیری فرزند یک ضد انقلاب سرشناس در لردگان/ همکاری مردم باعث عقیم ماندن ضدانقلاب شد
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: عموم مردم شریف لردگان همراهی و همکاری خوبی با نیروهای انتظامی و امنیتی داشته و دارند و همین عامل باعث عقیم ماندن ضد انقلاب در بین خواسته‌های مردم در این شهر شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از روابط عمومی استانداری، «اقبال عباسی»، استاندار چهارمحال و بختیاری، با بیان اینکه اهالی چنار محمودی در تجمع روز شنبه شهر لردگان حضور نداشتند، گفت: متاسفانه یک خرده جریان پیچیده‌ای در دل اعتراضات مردمی بدنبال اهداف خود بوده و یکی از دستگیر شدگان فرزند یک ضد انقلاب سرشناس است.

وی با بیان اینکه اوضاع شهر لردگان عادی است، تصریح کرد: نیروهای انتظامی و مردمی در هوشیاری کامل مراقب اوضاع هستند.

عباسی با بیان اینکه هم اینک شورای تامین استان چهارمحال و بختیاری در فرمانداری لردگان تشکیل شده است، اظهار کرد: مسئولان مربوطه در حال بررسی مسائل امنیتی، اجتماعی و بهداشتی هستند.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از مردم منطقه به خاطر مخاطرات امنیتی که پیش آمد عذر خواهی می‌کنیم، بی‌شک مردم منطقه در جریان هستند که فرزندان آنها شبانه روز در حفظ و تقویت امنیت و آسایش آنها در تلاش بوده و خواهند بود.

عباسی با تاکید بر پیگیری اخبار از رسانه‌های رسمی، در خطاب به رسانه‌ها گفت: اخبار پیرامون این موضوع در فرصت‌های مناسب در اختیار رسانه‌ها قرار داده می شود تا به مردم اطلاع‌رسانی شود.

وی، همچنین بابت زحمات و فداکاری نیروهای انتظامی، امنیتی و مردمی قدردانی کرد. 

وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی هم در پایگاه اطلاع رسانی دولت از مردم روستای چنار محمودی صادقانه دلجویی و قول همه گونه همکاری و کمک‌رسانی داده است.

نظر شما