استاندار مرکزی عنوان کرد:

کنکاش علل حوادث رانندگی در شورای ترافیک برجسته‌تر شود

۱۳۹۸/۰۷/۱۴ - ۱۲:۵۱:۰۳
کد خبر: ۹۰۷۸۸۰
کنکاش علل حوادث رانندگی در شورای ترافیک برجسته‌تر شود
استاندار مرکزی گفت: کاهش تلفات ناشی از حوادث رانندگی باید در دستور کار مسئولان به ویژه شورای ترافیک استان قرار گیرد.

به گزارش برنا از اراک ، سید علی آقازاده  در همایش طلایه‌داران فرهنگ ترافیک استان مرکزی، افزود: کنکاش علل حوادث رانندگی باید در شورای ترافیک برجسته‌تر شود و راهبردهای اثربخشی در راستای حل این معضل تدوین شود تا در نیمه دوم سال روند نزولی آمار کشته های ترافیکی در استان رقم بخورد.

وی اظهار داشت: مدیریت شهری اراک نیز باید برنامه و اقدامات خود در خصوص نصب دوربین را با جدیت دنبال کنند و راهبردهای روان‌سازی ترافیک و رفع نواقص موجود را با دقت نظر بیشتری انجام دهند.

 استاندار مرکزی گفت: دستگاه‌های اجرایی استان  باید برای کاهش آمار تلفات حوادث رانندگی همکاری بین‌بخشی اثرگذاری را تعریف کنند و در سایه مشارکت و فرهنگ‌سازی به کاهش خسارات و کشته های ترافیکی ناشی از تصادف‌ها کمک کنند.

آقازاده افزود: دانش‌آموزان در قالب همیار پلیس می‌توانند در کاهش این آمار نقش موثری داشته باشند و باید سهم آنان در فرهنگ سازی با برنامه‌های اثربخش و جذاب افزایش یابد.

وی اظهار داشت: نقش همیاران پلیس در خانه و در داخل خودرو در خصوص تذکر ایمنی در رانندگی حتی از اقدامات و  تذکر مامور راهنمایی و رانندگی در پاره‌ای موارد پررنگ‌تر است.

استاندار مرکزی گفت: آموزش و پرورش به توسعه فرهنگ ترافیک توجه بیشتر داشته باشد و با کمک گرفتن از نقش رسانه ها در حرکتی منسجم برای کاهش شمار حوادث رانندگی اقدام کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز