معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری:

با ابزار و شیوه های قدیمی نمی‌توان ارزش‌های دینی و انسانی را ترویج کرد

۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۳:۴۵:۴۵
کد خبر: ۹۰۸۴۲۴
با ابزار و شیوه های قدیمی نمی‌توان ارزش‌های دینی و انسانی را ترویج کرد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: باید از ظرفیت حداکثری بانوان برای کاهش مشکلات اجتماعی و فرهنگی به نحو مطلوب استفاده کرد.

به گزارش برنا از اراک ، بهروز اکرمی در نشست مشترک مشاوران امور بانوان فرمانداری ها و دستگاه های اجرایی استان مرکزی افزود: باید از ظرفیت و حضور زنان در بوستان اراک که برخی اوقات تا سه هزار نفر هم می رسد، استفاده بهینه شود چرا که این بستر می تواند برای تبادل اندیشه فرهنگی زنان مناسب باشد.

وی اظهار داشت: لازم است از اندیشه و آرای عالمان و اندیشمندان در رفع چالش های اجتماعی و فرهنگی بهره گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: مشکلات امروز براثر تصمیماتی حاصل شده که برنامه ریزی اصولی برآن حاکم نبوده و اکنون باید برای مشکلات به دنبال راه چاره بود.

اکرمی افزود: باید شناخت و مطالبه گری در بین نسل جوان شکل بگیرد تا بتوان برای پیشبرد اهداف کلان برنامه ریزی کرد.

وی اظهار داشت: با ابزار و شیوه های قدیمی نمی‌توان ارزش‌های دینی و انسانی را ترویج کرد بلکه باید جوان امروز را شناخت و با برخی تصمیمات، او را دلزده نکرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: نهاد مقدس خانواده در بین همه ادیان جایگاه والایی دارد و کم توجهی به بنیان خانواده جامعه را متحمل هزینه های سنگین اجتماعی و فرهنگی می کند.

اکرمی افزود: صندوق های کوچک روستایی با محوریت اشتغال بانوان از الگوهای ارزشمندی است که باید برای بومی سازی و رفع چالش های آن برنامه ریزی کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز