مدیرکل بنیادمسکن امام خمینی(ره) استان مرکزی :

اجرای طرح‌ هادی روستایی در دستور کار اداره کل بنیاد مسکن استان مرکزی قرار دارد

۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۳:۴۸:۱۷
کد خبر: ۹۰۸۴۳۵
اجرای طرح‌ هادی روستایی در دستور کار اداره کل بنیاد مسکن استان مرکزی قرار دارد
مدیرکل بنیادمسکن امام خمینی(ره) استان مرکزی گفت: اجرای طرح‌های هادی روستایی از وظایف اصلی این نهاد انقلابی است و اکنون در بیش از ۴۹۰روستای استان طرح هادی کلید خورده و این طرح ها در ۱۷۰ روستا نیز به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش برنا از اراک ، محمدرضا رضافرح  در آیین بهره‌برداری از طرح هادی روستای مزرعه‌کیشان از توابع بخش زالیان شهرستان شازند، افزود: اجرای طرح‌ هادی و تامین زیرساخت‌های مورد نیاز روستایی از عوامل مهم در مهاجرت معکوس و توزان جمعیتی است که این مهم در دستور کار اداره کل بنیاد مسکن استان مرکزی قرار دارد.

وی اظهار داشت:بیش از یک‌هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات امسال با نرخ بهره پنج درصد و ۱۰۰ میلیارد ریال نیز به صورت بلاعوض برای بازسازی و مقاوم سازی منازل روستایی از سوی اداره کل بنیاد مسکن استان مرکزی جذب شده که در صورت استقبال روستائیان از این تسهیلات می توان بخش عمده‌ای از منازل روستایی را نوسازی کرد.

مدیرکل بنیاد مسکن امام خمینی(ره) استان مرکزی بیان کرد: بیش از چهار هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی روستایی این استان در سیلاب بهاره امسال تخریب شد که بیش از ۲ هزار ۵۶۰ میلیارد ریال تسهیلات و ۷۰۰ میلیارد ریال به صورت بلاعوض برای بازسازی این منازل جذب و در اختیار روستائیان قرار گرفت.

رضا فرح اضافه کرد: هشت تن سیمان در قالب ۱۶۰ کیسه هدیه مقام معظم رهبری به روستائیان آسیب دیده سیل است که پس از دریافت پروانه ساخت  به‌صورت رایگان به افراد تحویل می‌شود. 

مدیرکل بنیاد مسکن استان مرکزی ادامه داد: بیش از چهار هزار میلیارد ریال اعتبارات چهار و پنج درصدی و ۷۰۰ میلیارد ریال به صورت بلاعوض امسال در حال جذب برای طرح های روستایی استان است.

رضافرح در خصوص اجرای طرح هادی روستای مزرعه کیشان نیز گفت: مرحله نخست این طرح شامل سنگ‌فرش معابر، جدول‌گذاری و نمای ساختمان ها با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال به بهره برداری می‌رسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز