مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد:

داشتن مهارتهای ارتباطی و مدیریتی لازمه باشگاه داران است

۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۰۹:۰۵:۰۰
کد خبر: ۹۰۸۷۳۴
داشتن مهارتهای ارتباطی و مدیریتی لازمه باشگاه داران است
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به اینکه یکی از مهمترین اصول و رموز موفقیت در پیشبرد اهداف یک باشگاه ورزشی مدیریت باشگاه است گفت: داشتن مهارتهای ارتباطی و مدیریتی، مهمترین معیار باشگاهداری هستند .

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، مسعود شریعتی در کارگاه مدیریت باشگاه داری در یزد گفت: گسترش فعالیت بدنی در جامعه بسیار حیاتی است و ورزش در همۀابعاد زندگی بشر نقش داشته و به دلایل بسیاری تأثیرات مهم و شایان توجهی در اجتماع دارد.

وی افزود: یکی از مهمترین نهادهای سازندۀ ورزشی در جامعه، باشگاه های ورزشی اند که در گسترش ورزش و فعالیت بدنی در اجتماع نقش اساسی و مهمی دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد ادامه داد: لزوم برگزاری کلاسهای آموزشی در زمینۀ دانش مدیریت ورزشی و دارا بودن گواهینامه در این زمینه  میتواند به بهبود مدیریت باشگاه ها کمک کند که جا دارد از دکتر پیمان فر و عوامل برگزاری این دوره تقدیر و تشکر کنم.

شریعتی با اشاره به اینکه باشگاه های ورزشی عامل رشد و توسعه ورزش هستند گفت: در سال های اخیر با رشد چشمگیر باشگاه های ورزشی در استان روبرو بودیم بطوریکه در حال حاضر بیش از 600 باشگاه ورزشی در سطح استان یزد فعالیت دارند.

وی بیان داشت: باشگاه های ورزشی، به نوعی بازوانی توانمند برای رشته های مختلف ورزش  هستند که انتظار می رود با مدیریت صحیح و کارآمد ضمن ایجاد محیط شاد و سالم در راستای استعدادیابی و قهرمان پروری هم گام بردارند و تنها هدفشان درآمدزایی نباشد.

مدیرکل ورزش و جونان استان یزد در پایان ابراز امیدواری کرد: با استمرار این دوره ها و حضور اساتیدی همچون جناب افشارزاده که از پیشکسوتان و مدیران باسابقه و با تجربه ورزش کشور هستند ، شاهد ارتقاء سطح دانش مدیران باشگاه های ورزشی استان باشیم.

 

نظر شما