اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دیلم افتتاح شد

۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۲:۰۷:۴۴
کد خبر: ۹۰۸۹۱۲
اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دیلم افتتاح شد
طی مراسمی با حضور امام جمعه شهر دیلم، فرماندار شهرستان دیلم و مدیرکل محیط زیست استان بوشهر و جمعی از فعالان انجمنهای غیردولتی محیط زیستی دیلم در روز دوشنبه 15 مهرماه 98 اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دیلم افتتاح شد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ طی مراسمی با حضور امام جمعه شهر دیلم، فرماندار شهرستان دیلم و مدیرکل محیط زیست استان بوشهر و جمعی از فعالان انجمنهای غیردولتی محیط زیستی دیلم در روز دوشنبه 15 مهرماه 98 اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دیلم افتتاح شد.

فرهاد قلی نژاد؛ مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر در این مراسم گفت: با توجه به حساسیت شمال استان و اهمیت شهرستان دیلم به عنوان ورودی استان بوشهر، از سال پیش با اهتمام جدی نسبت به ایجاد اداره حفاظت محیط زیست در این شهرستان، با رایزنی با فرماندار، این امکان را مهیا نمودیم که امروز این اداره را در شهرستان دیلم افتتاح نماییم. درحال حاضر همه ده شهرستان استان بوشهر دارای اداره محیط زیست مستقل خواهند بود.

قلی نژاد همچنین در بخشی از صحبتهای خود افزود: برای شهرستان دیلم این برنامه ریزی را با مجموعه استانداری نموده ایم که برای سال آینده ایستگاه تحقیقاتی محیط زیست شمال استان را راه اندازی نماییم و به نوعی این افتتاح اداره، پیش درآمدی برای ایجاد مجموعه مطالعاتی و تحقیقاتی شمال استان به مرکزیت شهرستان دیلم است.

عبدالامیر قاسمی؛ فرماندار شهرستان دیلم نیز در این مراسم با قدردانی از محیط زیست استان، افتتاح این اداره را در شهرستان به فال نیک گرفت و ابراز امیدواری نمود که با حضور کارشناسان بومی در این اداره ، جهت مقابله با آسیبهای زیست محیطی شهرستان، اقدامات جدی صورت پذیرد.

حجت الاسلام سید ابوالحسن حسینی بوشهری؛ امام جمعه دیلم نیز در این مراسم افتتاحیه با توجه به اهمیت زیست انسان و همزیستی با طبیعت، توجه جدی به مقوله محیط زیست را در شهرستان خواهان شد و ابراز امیدواری نمود که اداره محیط زیست شهرستان با همیاری مردم بتوانند موجبات حفاظت از محیط زیست را مهیا ببینند.

در پایان این مراسم افتتاحیه، از زحمات محمد تولیده؛ به عنوان رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان گناوه که در حوزه محیط زیست شهرستان دیلم به مدت بیش از یک دهه پرداخته تقدیر گردید و عبدالرسول خالق پناه به عنوان نخستین رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دیلم معرفی شد.

نظر شما