نماینده ولی فقیه در استان مرکزی؛

خدمات نیروی انتظامی در برخورد با مجرمان و جرایم قابل تقدیر است

۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۴:۵۲:۴۷
کد خبر: ۹۰۹۰۵۷
خدمات نیروی انتظامی در برخورد با مجرمان و جرایم  قابل تقدیر است
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: خدمات نیروی انتظامی در برقراری امنیت اجتماعی، برخورد با مجرمان و جرایم مختلف قابل تقدیر است.

به گزارش برنا از اراک ، آیت الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی  در دیدار با فرماندهان ارشد نیروی انتظامی استان مرکزی در محل دفتر نماینده ولی‌فقیه، افزود: نیروی انتظامی باید روز به روز قدرتمند تر از قبل برای توسعه عزت، سربلندی و ارتقای امنیت اجتماعی این مرز و بوم تلاش کند.

وی ادامه داد: مجموعه نیروی انتظامی با تمام ظرفیت خود در راستای تامین امنیت و آرامش ملت تلاش می کند و در سال‌های گذشته کارنامه درخشانی از خود به جا گذاشته است، بنابراین آحاد مردم باید ضمن ارج نهادن به خدمات ارزنده ناجا نسبت به تکریم و حفظ حرمت کارکنان خدوم این نیروی خدمتگذار توجه ویژه داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: رعایت اخلاق و ادب اسلامی یکی از اولویت‌های جامعه ایران است که آحاد مردم باید به آن توجه ویژه داشته باشند و در برخورد با یکدیگر ادب و اخلاق را رعایت کرده و در مسیر حفظ حرمت‌ها حرکت کنند.

آیت الله دری نجف آبادی اظهار داشت: بیش از ۳۰۰ وظیفه در بخش‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و سیاسی برای نیروی انتظامی تدوین و ابلاغ شده که باید به بهترین شکل ممکن اجرایی شود، بنابراین مردم باید ضمن توجه به وظایف ناجا، خدمات جان‌برکفان این نیروی انقلابی را ارج نهند.

وی افزود: در جریان‌ها و اجتماع‌های کارگری، باید حرمت نیروی انتظامی حفظ شود چرا که کارکنان این نیروی انقلابی هیچ هدفی را به غیر از خنثی سازی توطئه‌های دشمنان و تامین امنیت و آرامش مردم دنبال نمی کنند و نباید با رعایت نکردن ادب مقابل ناجا آب در آسیاب دشمن ریخت.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تاکید کرد: سازمان خصوصی سازی و مجموعه دستگاه‌های مربوطه باید نسبت به واگذاری های هدفمند، برنامه محور و ارزیابی اهلیت افراد متقاضی واحدهای تولیدی ضمن حفظ اشتغال و تولید موجود برای نیروی انتظامی و دستگاه‌های امنیتی فعالیت مضاعف ایجاد نکنند چرا که در غیر این‌صورت ناجا باید وظایف اصلی خود را رها کند.

آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: در صورتی که سازمان خصوصی سازی نسبت به واگذاری واحدهای تولیدی آذرآب و هپکو اراک قانون و ضوابط قانونی را رعایت می کرد امروز این واحدهای تولیدی به جای دست و پنج نرم کردن با مشکلات و قرار گرفتن در سراشیبی رکود، به تولید مشغول بودند و تعداد بسیاری از جوانان اراکی در این واحدها اشتغال داشتند.

وی گفت: قوه قضائیه باید با قدرت هر چه تمامتر در این جریان ورود کرده و از هدر رفت سرمایه ملی جلوگیری کند.

امام جمعه اراک افزود: انگیزه‌ الهی، معنوی و آگاهی نسبت به اهداف والای جمهوری اسلامی و ارداه‌های پولادین عامل موفقیت نیروهای نظامی و انتظامی در نظام اسلامی است که باید بیش از پیش در تمام لایه‌های مختلف جامعه به خصوص نیروهای مسلح جاری باشد.

آیت الله دری نجف آبادی ادامه داد: رزمندگان اسلام در دفاع مقدس با کمترین امکانات مقابل دشمن تا دندان مسلح بعثی ایستادگی کردند و در عملیات بیت‌المقدس با ۶ هزار نیرو توانستند بیش از ۱۹ هزار بعثی را اسیر کنند که عامل این موفقیت چیزی جز اراده‌های پولادین نبود، بنابراین در شرایط کنونی نیز نیروهای نظامی، انتطامی و امنیتی باید با همین رویکرد از آرامش حاکم در جامعه صیانت و مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادگی کنند. 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی مقابله با توطئه‌های دشمنان در فضای مجازی و سایبری، شناسایی و دستگیری سرشبکه‌های فساد و مواد مخدر و تامین امنیت زائران حرم حسینی در جریان پیاده‌روی اربعین را از مهمترین وظایف ناجا در شرایط کنونی عنوان کرد. 

 

نظر شما